AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 "får deg dessverre ikke ut av systemet mitt. Savner deg sånn" til en man ikke kjenner så godt - og han svarer "Haha! Godt nyttår søta!!!" og noen minutter senere, legger til et hjerte på melding… (Han er ikke en fyr som skriver hjerter til folk) Har jeg skremt han bort? ELler er det positivt? Eller skrev han bare det for å være hyggelig? Blir alltid så følsom i når jeg har drukket. Anonymous poster hash: 66136...b72
BeautyBox Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Høres ut som han var litt full selv, og tok nok ikke helt alvoret i det du skrev.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Usj.. han vet at jeg liker han utrolig godt. Anonymous poster hash: 66136...b72
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Han synes også at meldingene jeg har sendt han i fylla, har vært søte.. tenker det hadde vært verre hvis han ikke hadde svart i det hele tatt. TS TS Anonymous poster hash: 66136...b72 2
BeautyBox Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Han synes også at meldingene jeg har sendt han i fylla, har vært søte.. tenker det hadde vært verre hvis han ikke hadde svart i det hele tatt. TS TS Anonymous poster hash: 66136...b72 Det tror jeg nok send han en ny melding i dag og beklag deg for fyllemelding i går, ville jeg gjort
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Det er umulig å tolke. Det var vel bare en hyggelig, uhøytidelig måte å svare på. Men jeg synes ikke det er så lurt av deg å innrømme svakheten din på den måten. Nå vet han jo at han har fullt tak på deg. Anonymous poster hash: cf08b...778
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Det tror jeg nok send han en ny melding i dag og beklag deg for fyllemelding i går, ville jeg gjort Gjør det ikke bare vondt verre? Sitter med litt fylleangst. Er ikke første gangen heller. At jeg aldri lærer.. :/ Anonymous poster hash: 66136...b72
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Det er umulig å tolke. Det var vel bare en hyggelig, uhøytidelig måte å svare på. Men jeg synes ikke det er så lurt av deg å innrømme svakheten din på den måten. Nå vet han jo at han har fullt tak på deg. Anonymous poster hash: cf08b...778 Ja, så jeg lar det bare ligge, behøver kanskje ikke sende unnskyld-melding. Skal jo treffe han snart igjen.? Anonymous poster hash: 66136...b72
BeautyBox Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Gjør det ikke bare vondt verre? Sitter med litt fylleangst. Er ikke første gangen heller. At jeg aldri lærer.. :/ Anonymous poster hash: 66136...b72 Mulig det, kommer jo an på situasjonen egentlig. Vet ikke hvilken bakgrunn dere to har sammen. Men som en over her skriver - dette er umulig å tolke, og bør ikke overtolkes heller.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Ja, så jeg lar det bare ligge, behøver kanskje ikke sende unnskyld-melding. Skal jo treffe han snart igjen.? Anonymous poster hash: 66136...b72 Nei, du skal absolutt ikke unnskylde deg! Får være måte på å krype for en fyr. Så du treffer han snart igjen. Men da har dere jo kontakt. Men dere dater kanskje ikke? Siden du ikke vet om han er interessert så synes jeg ikke du skal legge hjertet frem på et fat på den måten som i den meldingen. Så ikke gjør noe sånt flere ganger. Ikke la han vite nøyaktig hvor han har deg, så lenge dere ikke er sammen. Anonymous poster hash: cf08b...778
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Nei, du skal absolutt ikke unnskylde deg! Får være måte på å krype for en fyr. Så du treffer han snart igjen. Men da har dere jo kontakt. Men dere dater kanskje ikke? Siden du ikke vet om han er interessert så synes jeg ikke du skal legge hjertet frem på et fat på den måten som i den meldingen. Så ikke gjør noe sånt flere ganger. Ikke la han vite nøyaktig hvor han har deg, så lenge dere ikke er sammen. Anonymous poster hash: cf08b...778 Sant. Vi har datet litt når han har vært hjemme (Vi bor på hver vår kant for tiden) er bare så redd for at jeg har ødelagt sjangsene mine… noen som har sendt fylleSMS hvor utfallet har vært positivt da? Trenger litt trøst Anonymous poster hash: 66136...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå