Gå til innhold

Manualer i håndbagasjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal fly innlands i dag, og lurte på om noen vet om det er "lov" å ha med manualer i håndbagasjen? Type små vekter á to kg hver.

Disse to gjør at kofferten min blir for tung, som er grunnen til at jeg spør. Takk for svar!

Postet denne i reiseliv først, men tenkte det ble enklere å få svar her enn der. Vet ikke hva som vil være riktig forum.

Anonymous poster hash: 4759b...52b

Anonymous poster hash: 5cc27...d30

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Det kommer an på hvem du flyr med. Noen har 5 og andre har 10 kg vektbegrensning på håndbagasje. Du får nok ikke lov å overskride denne grensen. Så da må du sjekke inn bagasjen i stedet.

AnonymBruker
Skrevet

Formulerte meg nok klumsete. Jeg sjekker allerede inn en koffert, som kommer til å bli for tung dersom jeg legger i manualene. Derfor lurte jeg på om det er lov å ha de med i håndbagasjen? Håndbagasjen blir ikke for tung dersom jeg har de med.

Gjest Blondie65
Skrevet

Formulerte meg nok klumsete. Jeg sjekker allerede inn en koffert, som kommer til å bli for tung dersom jeg legger i manualene. Derfor lurte jeg på om det er lov å ha de med i håndbagasjen? Håndbagasjen blir ikke for tung dersom jeg har de med. Anonymous poster hash: 5cc27...d30

Da får du sjekke reglene for det, jeg aner ikke om dette kan anses som våpen?

Forøvrig er det jo bare å betale overvekt for kofferten vel?

Skrevet

Dette spurte jeg Widerøe om en gang, og der var det ingen problem så lenge ikke totalvekten for håndbagasjen ble mer enn det som var tillatt :).

• Liker 1
Skrevet

Dette spurte jeg Widerøe om en gang, og der var det ingen problem så lenge ikke totalvekten for håndbagasjen ble mer enn det som var tillatt :).

Dette gjelder for alle selskap.

Hvor mye håndbagasje man får ha med varierer vanvittig. Noen har 5kg, noen har 8, noen har 23(!), osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...