AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg skal fly innlands i dag, og lurte på om noen vet om det er "lov" å ha med manualer i håndbagasjen? Type små vekter á to kg hver. Disse to gjør at kofferten min blir for tung, som er grunnen til at jeg spør. Takk for svar! Anonymous poster hash: 3d808...739 Anonymous poster hash: 3d808...739
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Jeg skal fly innlands i dag, og lurte på om noen vet om det er "lov" å ha med manualer i håndbagasjen? Type små vekter á to kg hver. Disse to gjør at kofferten min blir for tung, som er grunnen til at jeg spør. Takk for svar!Anonymous poster hash: 3d808...739 Anonymous poster hash: 3d808...739 Sjelden håndbagasjen blir veid, så går sikkert bra. MEN det kan jo hende vekterne i sikkerhetskontrollen gjør det hvis de ser du har vekter der Anonymous poster hash: 6616b...680
Durinur Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Det skulle ikke være noe problem å ha dem med i håndbagasjen nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå