Tunika Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Mannen, jenta på 18 mnd og jeg kunne tenke oss en Syden-uke i januar, februar el mars, helst Kanariøyene. Jeg er avhengig av å få jobbet et par timer hver dag mens mann og barn koser seg ved bassenget. Derfor må det være internett-tilgang i leiligheten, ikke bare i fellesområder. Noen som kan anbefale et barnevennlig leilighetshotell som har dette? Vanskelig å orientere seg om dette på f.eks. star tours sider. Kan godt være et annet sted enn kanariøyene også, bare det er et tosifret antall plussgrader og mulighet for noen å leke med og noe å gjøre for jenta vår
caroprins Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 (endret) http://www.ving.no/kanarioyene/playa-de-las-americas/sunwing-fanabe-beach Her. Alle sunwing har gratis internett over hele anleggene sine og så har de happy baby leiligheter som er spesiellt tilrettelagt for familier med små barn. Her er også oppvarmet svømmebasseng. Ellers er det veldig bra her også dahttp://www.startour.no/feriereiser/spania/lanzarote/playa-blanca/flamingo-beach-resort/verdt-a-vite/pc-000002366/#content Personlig så er jeg veldig begeistret for anlegget på Lanzarote. Dette ligger i Playa Blanca, en liten kystby helt sør på øya. Man kan også ta ferje over til Fuerteventura. Den går mange ganger og dagen. Ellers så er det mye å se og oppleve på Lanzarote og det er en vakker øy. God mat er det også. Eneste er at det blåser litt på øya og en fleesjakke og en lett vindjakke er lurt å ha med seg for tidlig morgen og kveld. Da vi var der lå temperaturen på rundt 17 grader og morgenen og var oppe i 24. - 27 midt på dagen. Det var desember måned det året da. I alle fall er dette en koselig plass som passer veldig bra til småbarnsfamilier. Endret 1. januar 2015 av caroprins
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Gran Canaria har generelt dårlig nett, det samme gjelder norsk tv. Anonymous poster hash: 1a4a9...928
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Vet at Hotel Vistamar i Puerto Rico, Gran Canaria har trådløst nett, men man må betale 18 euro for én uke tilgang, og man kan bare være én person tilkoblet om gangen... Fint hotell med svømmebasseng og ca 50 meter fra stranden (bokstavelig talt rett over veien). Sirena Apartments, også Puerto Rico, Gran Canaria, har også basseng, men ikke like fint eller stort uteområde. Her er det dog gratis internett som er raskere enn på Vistamar. Det er de stedene jeg har erfaring med, var der selv for noen uker siden Anonymous poster hash: a33a2...2f2
Tunika Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2015 Tusen millioner takk! Skal undersøke alle tipsene nærmere. Var på Lanzarote da jeg var ni år selv, men har ikke vært tilbake siden, så det vil vi definitivt vurdere. Men på Gran Canaria har ingen av oss vært før. Flere som har samme erfaring med dårlig nett der?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Gran Canaria er jo den stussligste av Kanariøyene, jeg skjønner ikke hvorfor alle vil dit? Både Lanzarote og Tenerife er mye hyggelige, Fuerteventura også, men der blåser det alltid. Anonymous poster hash: 521d8...256
caroprins Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Hvis dere også vurderer Grand Canaria så har Ving sitt sunwinganlegg I Arginnequin og star tour har Blue Village Bahia Felize. Begge har Internett over hele anleggene og er tilrettelagt for barnefamilier. Når det gjelder Internett så har jeg uansett hvor I verden jeg har vært ikke hatt samme standard som hjemme og det er noe jeg tror man bare må regne med. Det går endel senere enn hjemme og detter litt av innimellom. Erfaringsmessig synes jeg at jeg alltid har best dekning og fart tidlig morgen før mange andre har logget seg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå