Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er inne i et nytt år, og som seg hør og bør må årets tråd 2014 kåres!

Det har vært et givende år for noen, og trist for andre. Felles for oss alle er at 2015 blir fantastisk.

Så over til kåringen. Årets tråd 2014, ja det det klinger jo unektelig litt staselig. En velfortjent annerkjennelse, til en "up and coming" KG`er. Kanskje noen allerede aner hvem vinneren er, til dere andre; les videre. Årets tråd må oppfylle en del kriterier:

- Morsom

- Nyskapende

- Samfunnsnyttig

Årets tråd 2014 oppfyller alle disse, og noen til vil kanskje enkelte mene. Tråden har unektelig vært et friskt pust i en noen traus KG hverdag. Den har skapt debatt; sinne, frustrasjon og latter.

Årets tråd 2014 er skapt av en tidligere ukjent bruker som i løpet av et få kalde desemberdager tok forumet med storm. Uredd og full av hengivelse gav han oss noen forumet trengte så sårt. Årets tråd 2014 ble skapt av ingen ringere enn Jurgy, og heter selvfølgelig:

Jeg rater ditt utseende

Gratulerer!

Anonymous poster hash: a0b92...94e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei. Her kommer jeg hjem litt småbedugget og dette er hva som møter meg! Litt rørt kan man si, definitivt en tåre i øyekroken.

Jeg vil først og fremst takke alle som bidro til tråden; goldenchanel, fotballflue, Lille-pus, etram3, LilleEirin, KaDust, AnonymBruker, esmer, Booker(neida, di skrøne) og ilouises, denne utmerkelsen er vår alles!

Tråden tiltrakk seg ikke uventet en hel del "haters", men med Charles Rindley sine velkjente ord i bakhodet, We shall overcome, lot vi oss ikke vippe av pinnen. En seier for kjemperne, de som aldri gir opp. Tusen takk, og godt nytt år!

https://www.youtube.com/watch?v=oqT9yegqoRk

• Liker 3
Gjest Citronella
Skrevet

Vi er inne i et nytt år, og som seg hør og bør må årets tråd 2014 kåres!

Det har vært et givende år for noen, og trist for andre. Felles for oss alle er at 2015 blir fantastisk.

Så over til kåringen. Årets tråd 2014, ja det det klinger jo unektelig litt staselig. En velfortjent annerkjennelse, til en "up and coming" KG`er. Kanskje noen allerede aner hvem vinneren er, til dere andre; les videre. Årets tråd må oppfylle en del kriterier:

- Morsom

- Nyskapende

- Samfunnsnyttig

Årets tråd 2014 oppfyller alle disse, og noen til vil kanskje enkelte mene. Tråden har unektelig vært et friskt pust i en noen traus KG hverdag. Den har skapt debatt; sinne, frustrasjon og latter.

Årets tråd 2014 er skapt av en tidligere ukjent bruker som i løpet av et få kalde desemberdager tok forumet med storm. Uredd og full av hengivelse gav han oss noen forumet trengte så sårt. Årets tråd 2014 ble skapt av ingen ringere enn Jurgy, og heter selvfølgelig:

Jeg rater ditt utseende

Gratulerer!

Anonymous poster hash: a0b92...94e [/acronym

Du må nesten linke til denne tråden du mener er så banebrytende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Jeg er bombesikker på at på et eller annet PUA-forum sitter det nå en gjeng karer som ler seg skvett i hjel over den tråden, etter gjentatte påstander fra KG-kvinnene om at de absolutt ikke lar seg sjarmere av den slags. :laugh:

Anonymous poster hash: d6cd5...5d1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:balltre:

Anonymous poster hash: 00833...83a
Skrevet

:skratte:

Jeg er bombesikker på at på et eller annet PUA-forum sitter det nå en gjeng karer som ler seg skvett i hjel over den tråden, etter gjentatte påstander fra KG-kvinnene om at de absolutt ikke lar seg sjarmere av den slags. :laugh:

Anonymous poster hash: d6cd5...5d1

:danse: , men jeg har helt seriøst ikke noe kjennskap til PUA.

AnonymBruker
Skrevet

Overrasker ikke meg om TS her faktisk er jurgy.. :laugh: Jaja.

Anonymous poster hash: 68c9f...8e5
  • Liker 4
Skrevet

enig

AnonymBruker
Skrevet

enig

Det som ville overasket meg, var om TS ikke var han.

Anonymous poster hash: c9e34...8c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Artig tråd, men nyskapende? Det var jo bildetråder fra før.

Anonymous poster hash: da607...d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...