randomnice Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Heisann. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg best mulig, men skal prøve. På alle mine gamle smarttelefoner kom det opp et banner? på standbyskjermen om hvem jeg hadde fått melding av? dette er noe jeg ikke har på denne telefonen. Bare et lite symbol som viser at jeg har fått melding. er det mulig å slå på dette slik som andre telefoner har? at person og litt av melding er syneligt når jeg "åpner" til der jeg taster inn koden?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Denne eller lignende? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samr.notificationWallpaper Anonymous poster hash: 64fb2...c78
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Heisann. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg best mulig, men skal prøve. På alle mine gamle smarttelefoner kom det opp et banner? på standbyskjermen om hvem jeg hadde fått melding av? dette er noe jeg ikke har på denne telefonen. Bare et lite symbol som viser at jeg har fått melding. er det mulig å slå på dette slik som andre telefoner har? at person og litt av melding er syneligt når jeg "åpner" til der jeg taster inn koden? Vet hva du mener. Dette irriterte meg grenseløst, endte me at jeg solgte telefonen og fikk meg ny. Det er mulig å laste ned en app som ordner dette for deg NILs tror jeg den heter, eller noe i den duren Anonymous poster hash: 4290d...c49
Lutetium 71 Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Vet hva du mener. Dette irriterte meg grenseløst, endte me at jeg solgte telefonen og fikk meg ny. Det er mulig å laste ned en app som ordner dette for deg NILs tror jeg den heter, eller noe i den duren Anonymous poster hash: 4290d...c49 Selge telefonen når man kan fikse det med en app? 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Selge telefonen når man kan fikse det med en app? Var langt ifra fornøyd med løsningen det ga egentlig. Men var ikke ene alene grunnen til at jeg solgte den da. Ser nå at det virker som det på svaret mitt. Jeg gikk fra Iphone til Android, så jeg gikk tilbake til iphone etter et par måneder. Moren min skulle tilfeldigvis kjøpe ny telefon så valgte ble lett da. Anonymous poster hash: 4290d...c49
randomnice Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2015 så mobilen har ikke denne løsningen i telefonen? det var da kjibt!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 så mobilen har ikke denne løsningen i telefonen? det var da kjibt! Jo, det er bare til å klikke "installer" på appen som er nevnt høyere opp. Jeg prøvde selv. Anonymous poster hash: 5e11f...2f5
randomnice Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2015 Jeg fant en annen med samme formål men tusen takk for hjelpen
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Jeg fant en annen med samme formål men tusen takk for hjelpen Hvilken app var det ? Så det var flere men prøvde bare den, men så kan jeg tips mora mi som kjøpte min Anonymous poster hash: 4290d...c49
randomnice Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2015 Hvilken app var det ? Så det var flere men prøvde bare den, men så kan jeg tips mora mi som kjøpte min Anonymous poster hash: 4290d...c49 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.doublelabs.androscreen.echo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå