Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som trodde det bare var vi som bor på landet som har dette problemet;

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237012

Litt merkelig at politioverbetjenten påpeker at "...hestemøkk stort sett inneholder vann, og er noe helt annet enn hundemøkk."

Jeg har i hvert fall lært at hestemøkk er farlig, og stivkrampesprøyte er tingen hvis man er så uheldig å få nærkontakt.

Eller hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke så mye om hestemøkk desverre.

Skrevet

:hoho:

Bra kommentar, Anafugia!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hestemøkk kan ikke sammenliknes med bikkjemøkk!!

Hesten er planteeter(for de som ikke visste det).

Bikkjemøkk derimot er jo like j#vlig som menneskemøkk.

:kvalm:

Gjest petzl
Skrevet
Jeg har i hvert fall lært at hestemøkk er farlig, og stivkrampesprøyte er tingen hvis man er så uheldig å få nærkontakt.

Eller hva sier dere?

Hestemøkk farlig? Jeg har hatt hester, og tok ikke akkurat stivkrampesprøyte hver dag ...

Skrevet
Hestemøkk farlig? Jeg har hatt hester' date=' og tok ikke akkurat stivkrampesprøyte hver dag ...[/quote']

Ok, jeg ordla meg litt feil. Det er vel kun hvis man får det i et åpent sår at det er farlig. Uansett var poenget mitt at det sikkert ikke er særlig delikat å gå i Oslos gater hvis man risikerer å trakke i det som hestene etterlater seg.

Du likner forresten på lekebøll, petzl. :wink:

Gjest petzl
Skrevet
Ok' date=' jeg ordla meg litt feil. Det er vel kun hvis man får det i et åpent sår at det er farlig. Uansett var poenget mitt at det sikkert ikke er særlig delikat å gå i Oslos gater hvis man risikerer å trakke i det som hestene etterlater seg.[/quote']

Ja - hvem er det som trøkker et åpent sår inn i hestemøkka, da? Da får de skylde seg sjæl...

Men seriøst, jeg ser ikke at dette kan være noe stort problem.

:wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Hestemøkk kan ikke sammenliknes med bikkjemøkk!!

Hesten er planteeter(for de som ikke visste det).

Bikkjemøkk derimot er jo like j#vlig som menneskemøkk.

:kvalm:

Nemlig. Men ser ikke heeelt poenget med hestepolitiet. Da liker jeg heller spretne karer fra sykkelpolitiet, i trange shorts :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Nemlig. Men ser ikke heeelt poenget med hestepolitiet. Da liker jeg heller spretne karer fra sykkelpolitiet' date=' i trange shorts :)[/quote']

:enig_animasjon: :sjarmor:

Gjest Poirot
Skrevet

Om jeg MÅ tråkke i møkk, foretrekker jeg hestemøkk fremfor hundebæsj.

Men de må gjerne rydde opp etter seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...