Gå til innhold

hvor får man kjøpt ukesdosett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har en påminnelse for hver dose, og markerer at du har gjort oppgaven så vet du jo også hvilken du har tatt og ikke. :)

Ikke når jeg er stuptrøtt og står med et dosett i hånden hvor det er kjempe lett å se at jeg skal ta den siste dosen for den dagen, men når jeg er så trøtt og fjern så ser jeg ikke det og tar den første fordi jeg tenker ikke. Da hjelper ikke en app på mobilen som sier at jeg skal ta kveldsdosen, om ikke appen gjør så det spretter ut en liten fyr som røsker fra meg dosettet før jeg åpner det og roper "stopp du må ta rett dose!!!". Problemet er der og da, de sekundene jeg er på en annen planet og ikke ser at jeg tar feil dose. Da hjelper det ikke å merke etter jeg tok feil dose at jeg har tatt noe, eller om jeg ser på appen rett før. Og kjenner jeg meg selv rett så hjelper ikke slike apper, slike påminnelser forsvinner fra hukommelsen min ganske fort. Og spesielt når det er noe daglig. Jeg hadde slike påminnelser når jeg begynte på medisinen fordi da måtte jeg ta 4 doser om dagen, og når mobilen peip så tenkte jeg "ja om 2 min" og så ble det oftest glemt. Er en grunn til at jeg går på medisiner. Men takk for tipset uansett :)

Takk for alle tips, kjøpte i går på Vita.

Anonymous poster hash: 635a5...978

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...