AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Del Skrevet 31. desember 2014 Sliter med at lilletåen min på høyre fot krøller seg i høyhælte sko. Er ikke særlig vant med å gå led hæler, så de er nok ikke mer enn 12 cm. Venstrefotrn har ikke samme problemet. Grunnet denne krøllingen blir jeg ikke mer vant til å gå med hæler, siden det gjør vondt. Føler lilletåen får så mye vekt på seg når jeg går! Noe jeg kan gjøre for å hindre denne krøllingen? Bredere sko? Anonymous poster hash: 4af53...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Del Skrevet 1. januar 2015 Ta en tå-operasjon- vanlig i kinaland. Haha Evt ta en str større på det ene beinet! Eller prøv et annet merke. Anonymous poster hash: 3ae54...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2015 #3 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Sliter med at lilletåen min på høyre fot krøller seg i høyhælte sko. Er ikke særlig vant med å gå led hæler, så de er nok ikke mer enn 12 cm. Venstrefotrn har ikke samme problemet. Grunnet denne krøllingen blir jeg ikke mer vant til å gå med hæler, siden det gjør vondt. Føler lilletåen får så mye vekt på seg når jeg går! Noe jeg kan gjøre for å hindre denne krøllingen? Bredere sko?Anonymous poster hash: 4af53...677 12 cm høydeforskjell mellom tåballer og undersiden av hæler er ganske 'ryddig høyde' for den som ikke nødvendigvis behersker kunsten til fulle. Får jeg spørre hva slags sko det er du har? Grunnen er at de fleste har litt ulik størrelse på høyre og venstre fot, og løsningen på det er ofte å kjøpe sko som leveres i halve nummer slik at begge føttene får det best mulig behagelig. Krøllingen av tåen synes jeg høres ut som skoen egentlig er et halvt eller ett nummer for liten, eller er alt for smal for foten din, eller er sydd på en lest som ikke passer foten din. Det er svært viktig å lete seg frem til produsenter som syr skoene på en lest som passer akkurat din fot. Det er viktig med flate sko og sko med mid heel, men nesten av ennå større viktighet når vi snakker om selskapssko med den hælhøyden du nevner. Endret 1. januar 2015 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå