Mørksjokolade Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Nå snart kommer vi inn i et nytt år med nye muligheter og mange føler at hvert år begynner de et nytt liv. Jeg ønsker alle sammen et riktig godt nytt år og jeg håper dere følger hjertet deres og gjør det dere vil og det som er riktig for dere. I 2015 håper jeg at vi endrer på det vi ikke vil ha lenger og ikke går videre i noe vi ikke vil. Vi mennesker trenger hverandre og kjærlighet for at vi skal fungere, så ta vare på hverandre. Legg vekk mobilen og fokuser på den\ de du er sammen med. Det er viktig å ta seg tid til hverandre og det vi liker. Dersom jobben er kjedelig eller at du ikke liker den du er sammen med, så gi det opp og start på noe nytt, men ikke tro jeg sier at vi alltid skal være lykkelige for det skal vi ikke, da lærer vi ikke at vi egentlig har det ganske godt. Vi må åpne øyne opp for hverandre og de mulighetene vi har og fokusere på det. Gleden er gratis, venner, familie, latter,klemmer og følelser, ingenting kan erstatte det. Ta deg tid med barna dine og lek sammen med dem. Ha det morsomt med vennene dine og elsk mer med mannen din. Ta deg tid til deg selv og ha det moro. Det viktigste er å gjøre det du vil og være med de du er mest glad i. Jeg ønsker deg et godt nytt år og alle de andre årene som kommer :) 3
DobbyDepp Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Nydelig skrevet Godt nytt år til deg! 3
Gjest Vux Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Lettere sagt enn gjort, men TS er kanskje inne på noe der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå