Gå til innhold

hvor lenge er deres barn våkne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når legger dere barna deres på nytt år ?

Anonymous poster hash: 84d63...0fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

når legger dere barna deres på nytt år ? Anonymous poster hash: 84d63...0fe

Det kommer jo ann på hvor gamle barna er det da? Vi har fire stk og toåringen legger seg til vanlig tid.

De andre har tatt en liten lur nå på ettermiddagen og får være oppe så lenge de vil.

Anonymous poster hash: ce916...391

• Liker 1
Skrevet

4 åringen får være opp så lenge han klarer.

Anonymous poster hash: a9785...ce8

Skrevet

ok. da gjør vi det også slik.

Anonymous poster hash: 84d63...0fe
Skrevet

Alle tre har lagt seg til vanlig tid. Seksårigen og fireåringen blir vekket 10-15 minutter før midnatt fordi de ønsker å være med på fyrverkeriet. Det fungerer supert og gjør at de ikke blir trøtte dagen etter.

Skrevet

Da jeg og broren min var liten, fikk vi lov å være oppe så lenge vi ville..
Men sovnet oftest i 9 tiden :fnise:

Der jeg bodde brukte nabolaget å arrangere fakkeltog rundt 1900 så gikk vi ett stykke mot en bane hvor det ble servert vaffler og kakao og rakett skyting som varte i 20-30min, så gikk alle hjem..
Og det er de tingene jeg husker mest fra nyttårsfeiring..Ikke selve midnatt..
:fnise:

Jeg har ikke barn enda, men vet at de yngste i slekta mi får være oppe så lenge de klarer, men foreldrene skyter gjerne opp raketter før midnatt rundt 20-21 uansett slik at de minste får dette med seg.. :)

Skrevet

Legger til vanlig tid. Det spørs helt på barnet egentlig. Vårt barn er avhengig av faste rutiner så det vil ikke glede noen å holde han våken.

Hvis han våkner midnatt skal han få bli med å se på fyrverkeriet, hvis ikke lar vi han sove

Anonymous poster hash: bf583...f3e

Skrevet

Min toåring la seg til vanlig tid... Våkner han rundt midtnatt skal han få komme opp å se rakettene 😃

Skrevet

Vanlig tid. Den ene kl.19, den andre kl.19.30. (1 og 2år)

Anonymous poster hash: 30e2d...69d
Skrevet

1-åringen ble lagt til vanlig tid, eller litt tidligere så han skulle sove når rakettene begynte akkurat kl 18. Når han sover så sover han tungt, er verre å få han til å sovne om det allerede er bråk. Vanligvis legger han seg kl 18.

Anonymous poster hash: 987f5...617
  • Liker 1
Skrevet

Vi skjøv bevisst på (siste) blunden, så vi ikke måtte ha barna i seng akkurat kl 19, når de vanligvis konker, siden vi var i selskap. De er bare 10 mnd og snart 3, da. Alle barna lekte til noen la seg og vår eldste sovnet på fanget mitt i sofaen. Yngste sovnet i bilstolen i gangen. Så fortsatte vi praten til vi dro hjem en stund etter. Men vi var ute tidligere på kvelden og tente stjerneskudd og så på tidlige raketter. Barna sov seg for øvrig gjennom bæring inn og ut av bil, og eldste sov lenge i dag. Om han har av de barna som uansett våkner tidlig, ville vi nok lagt til vanlig tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...