Lalunaa Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Jeg våknet i to tiden i natt, hadde vondt i hele kroppen og plutselig kom kvalmen som et vulkanutbrudd igjennom kroppen :-(. Vi skulle feire hoss svigers i dag, noen venner skulle også være med. No vil ikke mannen stikke å feire, men det må han jo. Finingen <3 Han kom fra jobb for en stund siden, hadde med seg ritz kjeks, paracet og brus. Så da fikk jeg i meg noe mat. Og feberen gikk ned. Deilig å få slappe av. Har hatt så vondt i kroppen. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, syntes bare det var så dumt å få omgangssyke i dag... Ha en fin feiring og ta vare på hverandre. <3 Godt nyttår.
Gjest Mythic Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Jeg er også syk, og sitter her i joggedressen. God bedring til deg!
Lalunaa Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2014 God bedring til deg også mythic, kjedelig dag å være syk :-/
Gjest Mythic Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Takk, ja, det er det, men en får gjøre det beste ut av det, og håpe vi begge er bedre i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå