AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Jeg tenkte å sende en hyggelig nyttårsmelding til daten. Begge er vel litt usikre på om vi er klare for noe mer, så mld må ikke være for klissete! Hva kan jeg skrive? Meldingen kan jo ikke bli evig lang heller.... Og skal jeg se de mld før kl tolv, når kl er tolv eller utpå formiddagen i morgen? Har lyst å formulere mld nå, da jeg skal på fest senere og er redd mld blir for klissete on jeg skriver den da. Vi er forresten 20 og 24 år dersom der har noe å si!Anonymous poster hash: 7e7f4...6a0
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 haha, jeg er i samme situasjon som deg.. jeg vet ikke hvor vi står hen, og jeg har allerede sendt han masse kliss klass i fylla som ble bra motatt uansett, men flaut. Anonymous poster hash: 6a9c4...1f1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Send denne - i allefall ikke klissete, men dere får allikevel sendt budskapet om "Godt nytt år": Heil Bodil! I år som i går vil jeg takke for den gamle kvelden. Her på Altzheimerhjemmet er vi fortsatt stup fulle. Ønsker deg en fortsatt God påske og lykke til med det nye håret! Vi sees på Geilo… Hilsen Tante Arvid Anonymous poster hash: 88f1b...380 2
AnnetteF Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Send denne - i allefall ikke klissete, men dere får allikevel sendt budskapet om "Godt nytt år": Heil Bodil! I år som i går vil jeg takke for den gamle kvelden. Her på Altzheimerhjemmet er vi fortsatt stup fulle. Ønsker deg en fortsatt God påske og lykke til med det nye håret! Vi sees på Geilo Hilsen Tante ArvidAnonymous poster hash: 88f1b...380 😂😂😂 love it!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå