Gå til innhold

Finner ingen ordning på livet! Singel og lei å skal reise..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel 24 år, og kvinne. Etter å ha avsluttet et studie i utlandet så bor jeg enda hjemme til mor og far. Jeg har møtt masse menn men alt blir bare sex da ingen vil innlede noe annet til meg, og dette har jeg derfor valgt å gjøre noe med. Så når jeg møter menn har jeg sluttet å møte de på byen osv, og heller tatt en kopp kaffe eller gått en tur. Nå har jeg valgt å virkelig jobbe for å finne meg en kjæreste, men jeg klarer alltid å finne feil på alle' og dette jobber jeg også med. Jeg har lenge alltid søkt menn jeg ikke kan få, og derfor har jeg nå valgt å date menn som ikke trenger å være dødskjekk og som har litt sunnere verdier enn de jeg har møtt tidligere. Jeg har også ordnet meg sukker, og jeg snakker med en del menn der inne som jeg vurderer å treffe. Men så kommer greia, jeg har bestilt en tur til Sør-Amerika etter jul med ei venninne som skal besøke kjæresten sin, og jeg har gledet meg lenge og har derfor jobbet mye og spart opp MYE penger. Men nå har jeg plutselig begynt å kjenne på at jeg faktisk har lyst å få litt orden på livet mitt framfor å bare reise bort. I fjor hadde jeg en flørt der nede, men som nå har dame som jeg kanskje skal bo til så bosituasjon er usikkert. Men jeg synes det blir for dumt! Jeg gjorde det samme i fjor og reise bort ganske lenge, og det var noe jeg virkelig trengte der og da, men jeg vet ikke om jeg innerst inne har så lyst igjen...

Jeg har virkelig ingen fast jobb, ingen kjæreste, og bor enda hjemme, har heller ingen bil. Jeg føler at jeg helt innerst inn vil finne en kjæreste og kanskje bli litt mer rolig, men noe annet i meg sier reis og opplev verden. Jeg har på en måte sett på denne turen som et høydepunkt ganske lenge, men akkurat nå har jeg blitt usikker. Jeg føler at jeg reiser bort fra problemer istedenfor å ordne de opp! Og jeg vet at når jeg kommer tilbake så er det bare turen jeg sitter igjen med, men alt er som før hjemme. Og jeg kan ikke fortsette å stikke ifra alt! Har heller ikke så lyst til å være super sosial lengre, samt henge på byen osv. Jeg har blitt mye mer rolig og liker bedre å være hjemme hos gode venner i trygge rammer framfor å drikke meg dritings å bli med ukjente menn hjemme. Mulig jeg har noe angst for å igjen miste kontrollen, noe jeg gjorde før. Men jeg begynner virkelig å lete etter en fast partner, men det er så fryktelig vanskelig å finne. Var på date i går med en hyggelig mann, og jeg er fast innstilt på å fortsette å date selv om vi ikke var noe klaff. Aner derfor ikke hvordan jeg skal gjøre med livet mitt videre! Og trenger derfor hjelp til å ta et valg. Skal også informere om at jeg har vært noe deprimert det siste året, så jeg har ruset meg en god del noe jeg ikke lenger har lyst til å gjøre så derfor vil jeg så gjerne møte noen som kan få meg litt opp igjen og ikke ned:)

Håper noen vil hjelpe, takk:)

Anonymous poster hash: 22035...ad8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ruset du deg med?

Anonymous poster hash: 60e61...759
Skrevet

Hva ruset du deg med?

Når jeg var ute å reiste så var det alt fra LSD til kokain.

Skrevet

Hvordan føltes det?

Skrevet

My kind of woman...

Anonymous poster hash: cfba5...ca2

Skrevet

Hvordan føltes det?

Jeg har alltid vært nysgjerrig på slike stoffer, og valgte derfor å prøve det. Anger ikke, men skal innrømme at jeg sleit litt med å avslutte "turen" når jeg kom hjem. Har derfor ingen problem med narkotiske stoffer her og nå, men har kanskje vært på vei til å få et problem om jeg ikke hadde stoppet!

Det føltes ganske spesielt med LSD, men kokain var oppskrytt! Men dette er ikke noe jeg har lyst til å fortsette med. Bare synd at min venninne jeg reiser med er veldig glad i å ruse seg, noe som gjør meg skeptisk til å bli med igjen. Føler jeg er alt for ustabil til å bli med på en tur der rus er lett tilgjengelig!

Skrevet

My kind of woman...

Kom heller med konstruktiv tilbakemelding, ts trenger hjelp ikke negativitet.

• Liker 1
Skrevet

Kom heller med konstruktiv tilbakemelding, ts trenger hjelp ikke negativitet.

"Negativitet"? Slutt å anta ting du ikke vet noe om.

• Liker 2
Skrevet

Ts her. Blir veldig glad om noen gidder å sette seg inn i dette :)

Takk til alle!

Skrevet

Jeg har alltid vært nysgjerrig på slike stoffer, og valgte derfor å prøve det. Anger ikke, men skal innrømme at jeg sleit litt med å avslutte "turen" når jeg kom hjem. Har derfor ingen problem med narkotiske stoffer her og nå, men har kanskje vært på vei til å få et problem om jeg ikke hadde stoppet!

Det føltes ganske spesielt med LSD, men kokain var oppskrytt! Men dette er ikke noe jeg har lyst til å fortsette med. Bare synd at min venninne jeg reiser med er veldig glad i å ruse seg, noe som gjør meg skeptisk til å bli med igjen. Føler jeg er alt for ustabil til å bli med på en tur der rus er lett tilgjengelig!

Er kokain det hardeste stoffet du har prøvd?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Du er ung og synes du skal reise. Når du har en fast jobb blir det vanskeligere å gjøre slik. Og du har jo avsluttet et studium så ser ikke at du ikke har oppnådd noe.

Skrevet

Det føltes ganske spesielt med LSD, men kokain var oppskrytt!

Tiltredes. Det er en grunn til at kokain (og amfetamin) er idiotenes rusmiddel av preferanse.

Skrevet

Ta deg selv i nakken. Hold deg unna rusmidler, bli hjemme og jobb deg opp mer penger. Så søker du et studium til høsten :) Du er bare 24 så tiden har ikke løpt fra deg enda, men ta deg en mannepause kanskje, for å få mer klarhet i ting. Dette går så bra så :) Å rømme fra problemer hjelper ingen, og det er nå bra at du har blitt klar til å få orden på ting.

Anonymous poster hash: aecbd...d09

• Liker 2
Skrevet

Er kokain det hardeste stoffet du har prøvd?

Jeg har prøvd speed, amf, kokain, LSD, og en blanding mellom LSD og amf. Speed var det verste jeg prøvde!

Skrevet

Takk for svar.

Jeg er på ganske nære på å avlyse turen, og heller gjøre noe annet med pengene mine. Men er enda usikker. Om jeg blir hjemme har jeg mye å ordne opp i, og da kommer jeg til å fortsette å date.

Om jeg drar stikker jeg rett og slett fra alle problemer, samt kommer til å havne på trynet igjen!

Skrevet

Høres ut som du har veldig lyst til å finne noen som kan ivareta deg og hjelpe deg å få brikkene på plass? At det å finne kjærligheten vil være noe som kan gi en endring?

Det er en trygghet med det å ha en fast partner. Man føler at man har en lagspiller, en som alltid støtter deg. Men det skal jo helst være kjærlighet der da, en du faller for og som kan kjennes riktig i lang lang tid, også etter at du har fått ting på plass. En som kan fylle en rolle i livet ditt gjennom flere livsfaser.

Med depresjonen vil jeg si at det vil være arbeid man også må legge ned i dette selv, selv om en god og trygg partner sannsynligvis vil gjøre det noe bedre. Er de sterke ville jeg vurdert litt hjelp. Foruten det, snakk gjerne med familie og venner.

Husk at du er god nok som du er, god nok for deg selv.. også blir en eventuell livsledsager en positiv pluss :)

Håper du finner ut av det TS, jeg tror det veldig vanlig å oppleve det du beskriver i et veiskille mellom ung og voksen :hug:

Skrevet

Ta deg selv i nakken. Hold deg unna rusmidler, bli hjemme og jobb deg opp mer penger. Så søker du et studium til høsten :) Du er bare 24 så tiden har ikke løpt fra deg enda, men ta deg en mannepause kanskje, for å få mer klarhet i ting. Dette går så bra så :) Å rømme fra problemer hjelper ingen, og det er nå bra at du har blitt klar til å få orden på ting.

Ts her.

Høres ut som du har veldig lyst til å finne noen som kan ivareta deg og hjelpe deg å få brikkene på plass? At det å finne kjærligheten vil være noe som kan gi en endring?

Det er en trygghet med det å ha en fast partner. Man føler at man har en lagspiller, en som alltid støtter deg. Men det skal jo helst være kjærlighet der da, en du faller for og som kan kjennes riktig i lang lang tid, også etter at du har fått ting på plass. En som kan fylle en rolle i livet ditt gjennom flere livsfaser.

Med depresjonen vil jeg si at det vil være arbeid man også må legge ned i dette selv, selv om en god og trygg partner sannsynligvis vil gjøre det noe bedre. Er de sterke ville jeg vurdert litt hjelp. Foruten det, snakk gjerne med familie og venner.

Husk at du er god nok som du er, god nok for deg selv.. også blir en eventuell livsledsager en positiv pluss :)

Håper du finner ut av det TS, jeg tror det veldig vanlig å oppleve det du beskriver i et veiskille mellom ung og voksen :hug:

Hei, og tusen takk for svar.

Ja, jeg sliter når det komme til valg. Jeg reiste i fjor, og jeg elsker det. Men akkurat nå ser jeg ingen glede i det å reise. Jeg gruer meg til hele turen, da jeg er redd for å havne på feil side av loven igjen. Når jeg var der sist havnet jeg på glattcelle og tok med LSD hjem. Jeg tror jeg var i en psykose når jeg kom hjem eller noe, fordi jeg var meg rett og slett ikke selv.

Ellers kunne jeg tenkt meg å faktisk bare bli hjem, å kanskje heller spare pengene mine eller kjøpe meg en bil eller noe. Kanskje prøve å finne meg en jobb!

Skrevet

Å flykte fra problemer ved hjelp av rus, er som å tisse i buksa for å holde seg varm. Det er bra at du jobber med deg selv TS. Er den utdanningen du tok i utlandet matnyttig? Gir den deg en trygg og fast jobb?

• Liker 1
Skrevet

Ts her.

Hei, og tusen takk for svar.

Ja, jeg sliter når det komme til valg. Jeg reiste i fjor, og jeg elsker det. Men akkurat nå ser jeg ingen glede i det å reise. Jeg gruer meg til hele turen, da jeg er redd for å havne på feil side av loven igjen. Når jeg var der sist havnet jeg på glattcelle og tok med LSD hjem. Jeg tror jeg var i en psykose når jeg kom hjem eller noe, fordi jeg var meg rett og slett ikke selv.

Ellers kunne jeg tenkt meg å faktisk bare bli hjem, å kanskje heller spare pengene mine eller kjøpe meg en bil eller noe. Kanskje prøve å finne meg en jobb!

Jeg kjenner deg ikke godt nok, men med bakgrunn av det du skriver her så synes jeg det høres ut som et veldig fornuftig valg å bli hjemme. Kan høres ut som du har blitt mer bevisst på hva du har drevet med tidligere, og nå ønsker å ta en avstand fra det.

Det kan være tøft, spesielt med tanke på at det kanskje er noe som representerer flere i nettverket ditt, men jeg håper du klarer å være sterk for deg selv og å finne din egen utvei. Jeg forstår at du ser for deg at en mann utenifra vil kunne hjelpe deg ut av dette, og gi deg en mulighet til å starte på nytt - men håper at du vil finne styrke til å gjennomføre dette også på egenhånd, dersom drømmemannen skulle la vente på seg.

Det kan være tungt å komme seg ut av belastede miljøer (vet ikke om du er en del av dette), men det er mulig å få hjelp til dette dersom man er motivert :)

Skrevet

Å flykte fra problemer ved hjelp av rus, er som å tisse i buksa for å holde seg varm. Det er bra at du jobber med deg selv TS. Er den utdanningen du tok i utlandet matnyttig? Gir den deg en trygg og fast jobb?

Hei:) Ja, det er sant.

Jeg fullførte ikke, og skal begynne på nytt studie i hjembyen fra høsten av. Så nei, den får jeg ingenting igjen for. Men jeg sitter igjen med erfaring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...