Gjest lipgloss Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Hei,godt nyttår:) Er det noen som sover i tynne nylonstrømpebukser eller er det bare mei:))
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Nei, sånt driver ikke vi med her i huset.Anonymous poster hash: cc138...19a
Berit Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Nei, det forstår jeg ikke at kan være behagelig. Føler for å ta av nylonstrømpebuksene med en gang dagen er slutt eller festen er over. Om natten er det godt at huden får puste mest mulig. Hvorfor gjør du det? Endret 31. desember 2014 av Berit
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Hei,godt nyttår:) Er det noen som sover i tynne nylonstrømpebukser eller er det bare mei:)) Hvem er Mei? 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Bh og strømpebukser er det første som går av når jeg er kommet hjem for dagen. Anonymous poster hash: 0afb9...61f 3
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Hei,godt nyttår:) Er det noen som sover i tynne nylonstrømpebukser eller er det bare mei:)) Toskete spørsmål! Uansett hva saken gjelder hører det vel til sjeldenhetene at man er den eneste i verden om dette. 1
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Nei, det forstår jeg ikke at kan være behagelig. Føler for å ta av nylonstrømpebuksene med en gang dagen er slutt eller festen er over. Om natten er det gidt at huden får puste mest mulig. Hvorfor gjør du det? Seksuelt pirrende, sikkert.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Hei,godt nyttår:) Er det noen som sover i tynne nylonstrømpebukser eller er det bare mei:)) Ja! Utrolig deilig når man har nybarberte legger! Anonymous poster hash: 0b465...693
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Hei,godt nyttår:) Er det noen som sover i tynne nylonstrømpebukser eller er det bare mei:)) Kommer jo helt an på hva man selv liker det da! Er like dumt som å spørre om det er unormalt å sove med pysj. Anonymous poster hash: 24fa8...db7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Toskete spørsmål! Uansett hva saken gjelder hører det vel til sjeldenhetene at man er den eneste i verden om dette. Har sett deg klage masse i ulike tråder i det siste. Hva er et forum til? Ikke lov å lage tråder eller diskutere?? Faen jeg blir så LEIAnonymous poster hash: 4de81...714 4
Gjest lipgloss Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Toskete spørsmål! Uansett hva saken gjelder hører det vel til sjeldenhetene at man er den eneste i verden om dette. huff ja,er faktisk enig med deg:)var i grunnen ganske tøvete spm,unnskyld,skjerpings fra min side
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Kan jeg spørre hvorfor? Er det komfortabelt liksom? Går med nylonstrømper nesten hver dag og synes det er komfortabelt, men når jeg skal sove er det deilig å ha på minst mulig klær. Anonymous poster hash: 2f5ff...9d5
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Kan jeg spørre hvorfor? Er det komfortabelt liksom? Går med nylonstrømper nesten hver dag og synes det er komfortabelt, men når jeg skal sove er det deilig å ha på minst mulig klær. Anonymous poster hash: 2f5ff...9d5 Signerer den gitt. det soves stort sett uten en eneste tråd på kroppen, bare en myk dyne som luftig legger seg rundt kroppen.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 Lipgloss/TS er en mann - noe som kanskje forklarer hans glede ved å sove med strømpis...? Anonymous poster hash: 9eea7...ade
Gjest lipgloss Skrevet 2. januar 2015 #15 Skrevet 2. januar 2015 Hehe,stemmer at jeg er transe:)men sover somregel naken jeg og,syns bare det er deilig å sove i strømpebukser innimellom:) spes når jeg er nybarbert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå