AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Jeg gjør yoga hver morgen og kveld. Fordi jeg liker det, og det hjelper meg å roe ned, siden jeg har ganske hektiske hverdager. Er dette noe jeg bør holde for meg selv når jeg dater? Har inntrykk av at mange ser på yoga som "kjerringtrim", og jeg føler liksom jeg må skynde meg å legge til at jeg også driver med styrkeløft og fisketurer, for å "veie" opp for den feminine yogaen.....Anonymous poster hash: 1c11a...bc5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Det er bare kult:) Ingen grunn til å hemmeligholde sånt:) Anonymous poster hash: 422a0...a50 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Kjære vene. Yoga er bra for deg, og du skal være stolt av at du trener. Om en mann synes det er teit, så er han pokker meg ennå teitere PS: Ingen vits å tilpasse seg en eller annen date bare for å bli likt. Da blir du likt på feil premisser. Vis hvem du er og vær stolt av det. Anonymous poster hash: cdff1...00d 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Kjære vene. Yoga er bra for deg, og du skal være stolt av at du trener. Om en mann synes det er teit, så er han pokker meg ennå teitere PS: Ingen vits å tilpasse seg en eller annen date bare for å bli likt. Da blir du likt på feil premisser. Vis hvem du er og vær stolt av det.Anonymous poster hash: cdff1...00d Ts her... Jeg er mann...Anonymous poster hash: 1c11a...bc5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Ts her... Jeg er mann...Anonymous poster hash: 1c11a...bc5 Menn som trener yoga er heite Anonymous poster hash: cdff1...00d 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Yoga er vel bra, da blir man jo myk og fleksibel og. Der jeg trente yoga før, var det faktisk mange menn. Anonymous poster hash: 7b7e3...0a8 1
Teethgrinding Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Det mange reagerer på med Yoga er new-age spiritualismen som følger med for de virkelig ihuga. Ingen vil date noen som ber til moder jord mens hun får symmetri i sine chakraer mens hun står i 'hvilende blomst'. Det er der folk flest syns yoga er scary. Det er jo sikkert fin trening og strekking, men. .. 1
Frida Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har drevet med yoga i mange år og aner ikke hva et chakra er. Yoga er fantastisk for bl.a. ryggen, har ikke hatt problemer i det hele tatt etter at jeg begynte med yoga. Har en bok med yogaøvelser skrevet av en amerikansk dame og den handler kun om øvelsene og hva de er bra for. Ikke noe hokuspokus altså, kun tøying av diverse kroppsdeler. Synes ikke det er det spøtt underlig om en mann driver med yoga!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Det mange reagerer på med Yoga er new-age spiritualismen som følger med for de virkelig ihuga. Ingen vil date noen som ber til moder jord mens hun får symmetri i sine chakraer mens hun står i 'hvilende blomst'. Det er der folk flest syns yoga er scary. Det er jo sikkert fin trening og strekking, men. .. Nå synes faktisk jeg at alle med evne til å se ting på et litt dypere plan er mye mer interessant enn store deler av dagens overfladiske mennesker. Anonymous poster hash: cdff1...00d 1
Teethgrinding Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Nå synes faktisk jeg at alle med evne til å se ting på et litt dypere plan er mye mer interessant enn store deler av dagens overfladiske mennesker. Anonymous poster hash: cdff1...00d Hahahahaha... My point exactly.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Det mange reagerer på med Yoga er new-age spiritualismen som følger med for de virkelig ihuga. Ingen vil date noen som ber til moder jord mens hun får symmetri i sine chakraer mens hun står i 'hvilende blomst'. Det er der folk flest syns yoga er scary. Det er jo sikkert fin trening og strekking, men. .. Hører noen er utrygge på seg selv. Ikke mye mann her nei. Anonymous poster hash: 9248f...17c
Gjest Tassen10 Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Ts igjen her: Nei, dette med chakraer, indiske guder osv har jeg liten intresse av Starte i utgangspunktet med yoga for mange pr siden da jeg trente kickboksing, for å bli litt mykere, og så har det liksom fulgt med litt videre i livet. Jeg kjenner at jeg blir roligere, og mer konsentrert i de periodene jeg gjør yoga. Samtidig som jeg holder meg myk, som er en fordel når jeg trener styrke
Teethgrinding Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Hører noen er utrygge på seg selv. Ikke mye mann her nei.Anonymous poster hash: 9248f...17c Eller en som er opptatt av vitenskap..? Endret 1. januar 2015 av Arcturus
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Ts igjen her: Nei, dette med chakraer, indiske guder osv har jeg liten intresse av Starte i utgangspunktet med yoga for mange pr siden da jeg trente kickboksing, for å bli litt mykere, og så har det liksom fulgt med litt videre i livet. Jeg kjenner at jeg blir roligere, og mer konsentrert i de periodene jeg gjør yoga. Samtidig som jeg holder meg myk, som er en fordel når jeg trener styrke Akkurat. Du får den såkalte spirituelle siden ut av dette Det er bare dere skeptikere som tror det dreier seg om lysegrønne chakraer og raw-fod, men fakta er jo at det er den indre roen man oppnår, som er greia med å trene både kropp og sinn. Om noen vil trekke dette videre inn i en slags religion, så må det da være opp til de. Men en person med indre ro uten nødvendigvis å være religiøs, er gjerne også en mye mer reflektert og tryggere person enn en som haster i vei i en matrialistisk verden. Yoga er en innertier uansett om du er mann eller dame. Så fortsett med yoga du Anonymous poster hash: cdff1...00d
Gjest Tassen10 Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Hmm... Jeg ser jeg "outet" meg selv, og glemte å sette på anonym... Vel-vel.... Glad det ikke var på seksualitetsforumet
Gjest Tassen10 Skrevet 1. januar 2015 #17 Skrevet 1. januar 2015 Akkurat. Du får den såkalte spirituelle siden ut av dette Det er bare dere skeptikere som tror det dreier seg om lysegrønne chakraer og raw-fod, men fakta er jo at det er den indre roen man oppnår, som er greia med å trene både kropp og sinn. Om noen vil trekke dette videre inn i en slags religion, så må det da være opp til de. Men en person med indre ro uten nødvendigvis å være religiøs, er gjerne også en mye mer reflektert og tryggere person enn en som haster i vei i en matrialistisk verden. Yoga er en innertier uansett om du er mann eller dame. Så fortsett med yoga du Anonymous poster hash: cdff1...00d Jepp... Enig i det du skriver. Men du vet hva yoga dreier seg om. For de som ikke vet så godt hva yoga dreier seg, stiller det seg kanskje litt annerledes...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Jepp... Enig i det du skriver. Men du vet hva yoga dreier seg om. For de som ikke vet så godt hva yoga dreier seg, stiller det seg kanskje litt annerledes... haha ja sant nok. Og de som vet minst er jo gjerne de som brøler høyest også. Anonymous poster hash: cdff1...00d
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 1. januar 2015 #19 Skrevet 1. januar 2015 Yoga er helt fantastisk for både kropp og sjel, så ja takk til flere menn som driver med yoga Med eller uten "new age" og chakrasymmetri 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #20 Skrevet 1. januar 2015 Yoga er helt fantastisk for både kropp og sjel, så ja takk til flere menn som driver med yoga Med eller uten "new age" og chakrasymmetri Er et par menn som trener yoga på samme sted som meg. De er råsexy. Blir nesten litt satt ut jeg Anonymous poster hash: cdff1...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå