Gå til innhold

For oss single norske menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er saker som dette tragikomiske.

http://www.tv2.no/a/6393725

Kan ikke noen starte ett kurs for oss: "Slik lurer og manipulerer du deg inn i ett forhold"

Anonymous poster hash: 5cff9...fd0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal man lure noen hjelper det å ikke ha følelser for dem. Men det er jo ikke interessant. Jeg vil ikke være i et forhold med noen som jeg ikke har følelser for, og har jeg følelser for noen, så vil jeg ikke lure dem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som enslig kvinner er jeg litt nysgjerrig; anser dere henne som et tap? hvordan reagerer dere på slike kvinner?

Jeg er ikke like dum som damen det er snakk om, men har litt forståelse for at noen må velge annerledes ettersom det er svært vanskelig å finne en norsk mann som er villig til å etablere seg. Hva tenker dere om det?

Anonymous poster hash: abf8e...baf
  • Liker 4
Gjest Snuppi
Skrevet

..er saker som dette tragikomiske.

http://www.tv2.no/a/6393725

Kan ikke noen starte ett kurs for oss: "Slik lurer og manipulerer du deg inn i ett forhold"

Anonymous poster hash: 5cff9...fd0

Hva tenker du om menn som ikke ønsker å forplikte seg og etablere seg?

Ønsker du virkelig å behandle et annet menneske så ondskapsfullt?

Hva tenker du om menn som behandler kvinner på denne måten?

Ser du på disse mennene med beundrende øyne, Ts?

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om menn som ikke ønsker å forplikte seg og etablere seg?

Ønsker du virkelig å behandle et annet menneske så ondskapsfullt?

Hva tenker du om menn som behandler kvinner på denne måten?

Ser du på disse mennene med beundrende øyne, Ts?

Snuppi, nå har du lest for å svare, ikke lest for å forstå.

Jeg oppfatter det som at TS er irritert og oppgitt, ikke sur og bitter, fordi kvinner velger menn som er kalde, kyniske, beregnende, kalkulerende, fremfor menn som er varme, gode, omsorgsfulle, forståelsesfulle.

DU er kanskje ikke sånn. Hvis du ikke er sånn og ønsker en god og varm fyr, hvorfor da ikke gå på en date med TS? Så får du samtidig motbevist han. Er du ikke interessert så bygger du jo bare opp under hans inntrykk av norske kvinner, de ønsker menn som er kalde, kyniske, osv.

Det er faktisk et faktum at mange kvinner velger slike menn. Å velge noe betyr også at man velger bort noe, menn som ikke er slike. Da skjønner jeg godt menn som ikke er slike ønsker å forandre på seg så de også får en sjanse blant kvinner.

Å være snill og hyggelig fungerer jo tydelig ikke for TS, så da tenker vel TS at å være slik som den fyren i artikkelen TS har vist til betyr at han vil få en sjanse på norske kvinner.

Anonymous poster hash: 9075a...4b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det fremgår at hun er blitt lurt, og da visste hun selvfølgelig ikke at denne mannen ikke var forelsket i henne, eller at han skulle bli voldelig. Hun møtte han og ble forelsket i han, uavhengig om han var norsk eller utenlandsk. Eller er du så tett at du tror hun ble forelsket fordi han var utenlandsk?

Anonymous poster hash: 42d78...096
  • Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Snuppi, nå har du lest for å svare, ikke lest for å forstå.

Jeg oppfatter det som at TS er irritert og oppgitt, ikke sur og bitter, fordi kvinner velger menn som er kalde, kyniske, beregnende, kalkulerende, fremfor menn som er varme, gode, omsorgsfulle, forståelsesfulle.

DU er kanskje ikke sånn. Hvis du ikke er sånn og ønsker en god og varm fyr, hvorfor da ikke gå på en date med TS? Så får du samtidig motbevist han. Er du ikke interessert så bygger du jo bare opp under hans inntrykk av norske kvinner, de ønsker menn som er kalde, kyniske, osv.

Det er faktisk et faktum at mange kvinner velger slike menn. Å velge noe betyr også at man velger bort noe, menn som ikke er slike. Da skjønner jeg godt menn som ikke er slike ønsker å forandre på seg så de også får en sjanse blant kvinner.

Å være snill og hyggelig fungerer jo tydelig ikke for TS, så da tenker vel TS at å være slik som den fyren i artikkelen TS har vist til betyr at han vil få en sjanse på norske kvinner.

Flertallet av norske kvinner velger ikke slike menn som du beskriver. Jeg skjønner ikke hvordan du kan innbille deg at vi gjør det.

Det finnes faktisk bare et mindretall av menn som er slik du beskriver. Flertallet av norske menn er ordentlige og snille mennesker.

Jeg, som alle andre mennesker har mine egne preferanser. Det er derfor latterlig av deg å hevde at dersom jeg avviser ts, vil jeg bare bygge oppom hans overbevisninger og fordommer angående norske kvinner.

Det er ikke min eller andre kvinner sin oppgave å drive med sympati dating med en mann som lar seg styre av sine egne fordommer ovenfor en hel gruppe mennesker.

Dessuten ble denne kvinnen lurt av en mann som mest sannsynligvis ikke er helt frisk.

Endret av Snuppi
Skrevet

Som enslig kvinner er jeg litt nysgjerrig; anser dere henne som et tap? hvordan reagerer dere på slike kvinner?

Jeg er ikke like dum som damen det er snakk om, men har litt forståelse for at noen må velge annerledes ettersom det er svært vanskelig å finne en norsk mann som er villig til å etablere seg. Hva tenker dere om det?

Det er ikke vanskelig å finne menn som vil etablere seg. Stadig flere norske menn er ufrivillig barnløshet. De fleste damer som vil etablere seg tar til "fornuften" og ser etter andre kvaliteter enn de som bare vil ha det litt moro med en mann. De prioriterer humor, empati, sjarm, intelligens og vennlighet over aggressivitet, muskler og douchebaggery. Jeg opplever ikke at det er noen mangel på gode, oppegående ektemann og far-kandidater i Oslo ihvertfall, jeg kjenner flere. Men mange er ikke så interessert i barn før de runder 35,så det kan være kvinner må/bør se noen år over egen alder.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke vanskelig å finne menn som vil etablere seg. Stadig flere norske menn er ufrivillig barnløshet. De fleste damer som vil etablere seg tar til "fornuften" og ser etter andre kvaliteter enn de som bare vil ha det litt moro med en mann. De prioriterer humor, empati, sjarm, intelligens og vennlighet over aggressivitet, muskler og douchebaggery. Jeg opplever ikke at det er noen mangel på gode, oppegående ektemann og far-kandidater i Oslo ihvertfall, jeg kjenner flere. Men mange er ikke så interessert i barn før de runder 35,så det kan være kvinner må/bør se noen år over egen alder.

Jeg er i starten av 20-årene og vil ikke ha en eldre mann. Er jeg basically screwed når det gjelder norske menn, da? :fnise:

Endret av Noope
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flertallet av norske kvinner velger ikke slike menn som du beskriver. Jeg skjønner ikke hvordan du kan innbille deg at vi gjør det.

Det finnes faktisk bare et mindretall av menn som er slik du beskriver. Flertallet av norske menn er ordentlige og snille mennesker.

Jeg, som alle andre mennesker har mine egne preferanser. Det er derfor latterlig av deg å hevde at dersom jeg avviser ts, vil jeg bare bygge oppom hans overbevisninger og fordommer angående norske kvinner.

Det er ikke min eller andre kvinner sin oppgave å drive med sympati dating med en mann som lar seg styre av sine egne fordommer ovenfor en hel gruppe mennesker.

Dessuten ble denne kvinnen lurt av en mann som mest sannsynligvis ikke er helt frisk.

Som sagt, leser for å svare, ikke for å forstå.

Hvis ingen påtar seg oppgaven med å date TS men gjerne dater kalde, kyniske, beregnende og kalkulerende menn så forstår jeg i alle fall godt at TS får de fordommene som TS bærer på. Da kommer de ikke ut av tomme luften og er heller erfaringer fremfor fordommer.

Jeg tror ikke TS er så opptatt av hvordan flertallet av norske menn er, jeg tror TS er mer opptatt av å fortelle om det han har erfart og hvorfor han oppfatter kvinner på den måten som han gjør.

Jeg tror at den eneste som er opptatt av hvordan andre menn er er du. For å kunne slenge litt stygt med leppa mot TS heller enn å vise omtanke og forståelse for TS. Tar jeg feil?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i starten av 20-årene og vil ikke ha en eldre mann. Er jeg basically screwed når det gjelder norske menn, da? :fnise:

Nei det tror jeg ikke, men utvalget av menn som vil ha barn før 25 er nok ganske begrenset, ihvertfall dersom man ikke har vært sammen og bodd sammen noen år. Men jeg hadde samboer i flere år i begynnelse av 20-årene, og hadde det blitt oss, kunne jeg nok vært far et par år etter at vi var ferdige med utdannelsen. Så du får skynde deg å få en samboer! :P
AnonymBruker
Skrevet

Nå som hun har barn, anser jeg henne ikke som et tap. Men hadde jeg kapret henne før den tid, hvem vet? Hun var pen av utseende, og kanskje kunne personligheten hennes også blomstret sammen med noen som ikke var ute etter å lure henne.

Anonymous poster hash: 679da...99f

• Liker 4
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Som sagt, leser for å svare, ikke for å forstå.

Hvis ingen påtar seg oppgaven med å date TS men gjerne dater kalde, kyniske, beregnende og kalkulerende menn så forstår jeg i alle fall godt at TS får de fordommene som TS bærer på. Da kommer de ikke ut av tomme luften og er heller erfaringer fremfor fordommer.

Jeg tror ikke TS er så opptatt av hvordan flertallet av norske menn er, jeg tror TS er mer opptatt av å fortelle om det han har erfart og hvorfor han oppfatter kvinner på den måten som han gjør.

Jeg tror at den eneste som er opptatt av hvordan andre menn er er du. For å kunne slenge litt stygt med leppa mot TS heller enn å vise omtanke og forståelse for TS. Tar jeg feil?

Du eier ikke snøring i bunn.

Er det mulig??

Å involvere seg med denne type mennesker er som å si adjø til sin egen mentale helse!

En vil bli nedbrutt før året er omme.

Menn som ts som har et urealistisk syn livet og verden, må fikse seg selv før de overhode kan tenke på å involvere seg med et annet menneske!

Endret av Snuppi
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Menn venter ofte for lenge på å etablere seg.

De ønsker rett og slett ikke å binde seg.

Mennene blir eldre som igjen fører til at de er dårligere stilt på markedet, da yngre kvinner er som oftest interessert i yngre menn.

Dette er nok hovedårsaken til at flere menn er ufrivillig barnløse.

Endret av Snuppi
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Nei, jeg kjenner flust av passive nerder som gjerne ville blitt sammen med deg.

Skrevet

Nei, jeg kjenner flust av passive nerder som gjerne ville blitt sammen med deg.

Flott, hva med noen ikke-passive nerder? :)

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Flott, hva med noen ikke-passive nerder? :)

Nei, de aktive nerdene er dessverre heller ikke villige til å slå seg til ro på vår alder.

AnonymBruker
Skrevet

Å involvere seg med denne type mennesker er som å si adjø til sin egen mentale helse!

En vil bli nedbrutt før året er omme.

Menn som ts som har et urealistisk syn livet og verden, må fikse seg selv før de overhode kan tenke på å involvere seg med et annet menneske!

Hvem er det som nå generaliserer og er fordomsfull? ;)

Gjest Snuppi
Skrevet

Hvem er det som nå generaliserer og er fordomsfull? ;)

Hvem er det som involverer seg med menn som du beskriver??

Ærlig talt!

Du vet selv at dette er et latterlig spørsmål fra din side.

Hvem vet, kanskje jeg snakker av erfaring? - Det vet ikke du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...