AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Del Skrevet 31. desember 2014 Har en bærbar pc som ikke lades så bra lenger. Jeg trodde at det var laderen som var dårlig men har prøvd flere og en helt ny og den lader like dårlig. Jeg må justere på kontakten som går inn i pcen for at den skal lade men den slutter lett å lade og det blir bare mer og mer håpløst å få den ladet. Garantien har nettopp gått ut og ja jeg har mistet den i gulvet for en god stund siden, fra sofaen så ikke fra en stor høyde. Noen som har peiling på ca hva det vil koste å reparere dette? Vil tro at det er noe galt med selve innganen eller noe sånt. Dyrt å bytte? Pcen er veldig bra så syns at det er synd å måtte kaste den, i hvertfall om det blir billigere å reparere enn å kjøpe en ny. Anonymous poster hash: bc089...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Del Skrevet 31. desember 2014 Om garantien har gått ut er den over 5 år gammel, så vil tro det er batteriet som er gåent. Forsøk å bytte det Anonymous poster hash: 6efc0...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Del Skrevet 31. desember 2014 Om garantien har gått ut er den over 5 år gammel, så vil tro det er batteriet som er gåent. Forsøk å bytte det Anonymous poster hash: 6efc0...230 Når man må justere på kontakten og presse den inn for å lade? Tvilsomt at det er batteriet daAnonymous poster hash: bc089...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Del Skrevet 31. desember 2014 Om garantien har gått ut er den over 5 år gammel, så vil tro det er batteriet som er gåent. Forsøk å bytte detAnonymous poster hash: 6efc0...230 Er vel neppe 5 års garanti uansett. Du kan evt prøve på en reklamasjon. Det er nok dårlig kontakt ja, og ikke batteriet. Kan være veldig dyrt å fikse, og koster nok en del om du ikke klarer å fikse det selv. Spørs om det er verdt det.. Hadde prøvd på reklamasjon, evt lodde ny kontakt selv. Anonymous poster hash: 8b5f0...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Del Skrevet 31. desember 2014 Lodde selv inni pc'en? Tør ikke det Anonymous poster hash: bc089...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 31. desember 2014 #6 Del Skrevet 31. desember 2014 Betalte ingenting for å fikse det som viste seg å være dårlig kontakt, garantien var nok gått ut, så tipper de brukte reklamasjonsretten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg kjøpte ny da min ikke ladet mer, det var billigere å kjøpe ny enn å fikse det. Galskap ja, men sånn er det. Anonymous poster hash: b4500...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 31. desember 2014 #8 Del Skrevet 31. desember 2014 Skjedde noe lignende med min også, plutselig ville den ikke lade mer.. Kostet mer å få den fikset enn å kjøpe en ny, trist, veldig god laptop. Garantien var ikke gått ut heller, men siden den var kjøpt i USA så var det litt vanskeligere å få sendt den til reperasjon... x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #9 Del Skrevet 31. desember 2014 Betalte ingenting for å fikse det som viste seg å være dårlig kontakt, garantien var nok gått ut, så tipper de brukte reklamasjonsretten. Har spurt der hvor jeg kjøpte den og jeg må betale alt, nevnte ikke at jeg hadde mistet den i gulvet. De kunne ikke gi pris da jeg ikke leverte den inn. Takk alle som har svart!Anonymous poster hash: bc089...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 31. desember 2014 #10 Del Skrevet 31. desember 2014 Hadde samme problemet med min Asus laptop. Det kostet ingenting å få det fikset første gangen. Nå viser det seg at jeg har samme problemet, og det vil koste mellom 1000-1500 kroner å få det reparert. Garanrien er ute... En kan lodde det selv, for rundt 60 kroner for delen, men det er en vanskelig jobb, selv for de som er flinke til å fikse egen laptop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #11 Del Skrevet 31. desember 2014 Hadde samme problemet med min Asus laptop. Det kostet ingenting å få det fikset første gangen. Nå viser det seg at jeg har samme problemet, og det vil koste mellom 1000-1500 kroner å få det reparert. Garanrien er ute... En kan lodde det selv, for rundt 60 kroner for delen, men det er en vanskelig jobb, selv for de som er flinke til å fikse egen laptop. Har en Asus Faren min har jobbet med data siden 70-tallet men bor langt unna, skal høre med han om han kan fikse den neste gang vi møtes. Han har ikke bare sittet foran skjermen men reparert, at jeg ikke tenkte på han før nå Anonymous poster hash: bc089...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 31. desember 2014 #12 Del Skrevet 31. desember 2014 Har en Asus Faren min har jobbet med data siden 70-tallet men bor langt unna, skal høre med han om han kan fikse den neste gang vi møtes. Han har ikke bare sittet foran skjermen men reparert, at jeg ikke tenkte på han før nå Haha! Du kan høre med han. Det ligger ute på youtube en video av hvordan en lodder på ny kontakt. Vi har sikkert samme Asus... Det har vært en del av disse med samme feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå