HvittHus Skrevet 1. januar 2015 #21 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har Body shop og Lòccitane, samt andre ikke fullt så gode produkter stående på nattbordet. Body shop kremen er mye fetere enn Lòccitane sin, så hvis man trenger fett, er det Body shop man bør gå for. Men jeg ville brukt den som innpakking på kveld/natt, og så brukt en lettere krem på dagtid.
Gjest bamsemumsa Skrevet 1. januar 2015 #22 Skrevet 1. januar 2015 Avene kuldekrem!! Den er ikke fettete, men trekker godt inn i huden uten at det er et lag utenpå huden. Kjøpes på apoteket. Anbefaler den kremen på det sterkeste:-) 1
kjøttmeis Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #23 Skrevet 1. januar 2015 Takk så mye for alle tipsene deres!! jeg er veldig glad i håndkremene fra figs and rouge. De er billige, lukter godt og er ikke fete. men om du har veldig tørre hender trenger du kanskje noe fetere? Okei Tørker den ut fort eller blir den på huden en stund? Har prøvd litt forskjellig, men nå tror jeg at jeg må gå for litt fetere typer, eller som i alle fall blir lengre på hendene. Kremen jeg bruker nå tørker inn for fort og så kommer tørrheten tilbake. Kanskje det bare er huden min som er veldig tørr og trenger noe fetere. Og så trenger jeg kanskje noe uten parfyme, i og med at jeg har fått eksem mellom fingrene... Det klør og svir :/
vimsefrøken Skrevet 1. januar 2015 #24 Skrevet 1. januar 2015 Avene kuldekrem!! Den er ikke fettete, men trekker godt inn i huden uten at det er et lag utenpå huden. Kjøpes på apoteket. Anbefaler den kremen på det sterkeste:-) Syns du ikke denne blir fettete? Jeg bruker denne kuldekremen på sønnen min. Eneste kuldekremen som fungerer på han, og den er super, det innrømmer jeg. Men når den var nærmest, og håndkremen min var på soverommet så brukte jeg bare denne ett par ganger, og syns hendene mine ble veldig fettete lenge etterpå. Den trakk seg inn etter hvert, men det tok litt tid
-Karma- Skrevet 1. januar 2015 #25 Skrevet 1. januar 2015 Takk så mye for alle tipsene deres!! Okei Tørker den ut fort eller blir den på huden en stund? Har prøvd litt forskjellig, men nå tror jeg at jeg må gå for litt fetere typer, eller som i alle fall blir lengre på hendene. Kremen jeg bruker nå tørker inn for fort og så kommer tørrheten tilbake. Kanskje det bare er huden min som er veldig tørr og trenger noe fetere. Og så trenger jeg kanskje noe uten parfyme, i og med at jeg har fått eksem mellom fingrene... Det klør og svir :/ Synes den holder ganske lenge, men ikke om du vasker henda veldig raskt etter du har smurt deg (det er jeg ekspert på, så håndkremforbruket mitt blir jo deretter ) Det er shea butter i den jeg bruker mest,(denne: http://www.feelunique.com/p/Figs-and-Rouge-Vanilla-Pistachio-Shea-Butter-Hand-Cream-20ml), synes den fukter godt og trekker fort inn uten å bli klissete eller oljete på hendene etterpå. de har også flere forskjellige. Men hvordan det blir med tanke på parfyme tør jeg ikke si. Den lukter litt i begynnelsen, men selv har eg ikke merket noe på hendene mtp sårhet eller lignende, men kanskje jeg bare ikke har så følsom hud på hendene.
Harley Skrevet 1. januar 2015 #26 Skrevet 1. januar 2015 Clarins hand & nail treatment cream er min favoritt. På jobb vasker jeg hendene veldig ofte, så jeg er avhengig av en som ikke forsvinner ved første vask. Den trekker fort inn også
Djungelvrål Skrevet 1. januar 2015 #27 Skrevet 1. januar 2015 Jeg lager en skrubb av sukker eller salt og olivenolje og masserer med dette før jeg skyller av og klapper meg tørr. Bruker også noen dråper olivenolje på hendene før jeg legger meg. Er det beste jeg har prøvd for hendene 1
JHF Skrevet 1. januar 2015 #28 Skrevet 1. januar 2015 Syns du ikke denne blir fettete? Jeg bruker denne kuldekremen på sønnen min. Eneste kuldekremen som fungerer på han, og den er super, det innrømmer jeg. Men når den var nærmest, og håndkremen min var på soverommet så brukte jeg bare denne ett par ganger, og syns hendene mine ble veldig fettete lenge etterpå. Den trakk seg inn etter hvert, men det tok litt tid Den heter Avene Coldcream Handcream heter den. Kjempegod.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #29 Skrevet 1. januar 2015 Jeg sliter med det samme som deg, og de kremene som har fungert best for meg er Locobase Repair og Vitapan - begge er veldig, veldig fete, så jeg bruker dem kun om natta (kjøpes på apoteket). Utover det kan jeg bruke ELizabeth Arden Eight Hour Cream på dagtid, eller Avene Cold Cream Anonymous poster hash: 5c627...13d
SRC Skrevet 1. januar 2015 #30 Skrevet 1. januar 2015 Clarins hand & nail treatment cream er min favoritt. På jobb vasker jeg hendene veldig ofte, så jeg er avhengig av en som ikke forsvinner ved første vask. Den trekker fort inn også Den er helt ekstremt god. Kjempetykk og deilig! Får babymyke hender av den, jeg pleier å smøre et godt lag hver kveld før jeg legger meg.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #31 Skrevet 1. januar 2015 Helosan på kvelden når du har lagt deg. Det er mitt beste tips. Den er jo mer som en hudsalve, og funker derfor ikke om man skal bruke hendene etterpå. Men huden på hendene får god tid til å repaere seg selv i løpet av natten med Helosan. Da slipper jeg gjerne å bruke håndkrem på dagtid. Anonymous poster hash: b437f...886
FantasDick Skrevet 1. januar 2015 #33 Skrevet 1. januar 2015 Bruker Aderma Exomega om jeg har sprukket opp, ellers har jeg 400 tuber grønn L'occitane liggende i alle vesker og lommer.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #34 Skrevet 1. januar 2015 Ok, skal komme med et hinsides tips som du sikkert fnyser av. Det samme gjorde jeg, helt til jeg prøvde selv. Flere venninner samt noen i familien har tipset meg om "pattesalve". Denne heter noe, men jeg husker ikke hva. Fåes på felleskjøpet tror jeg. Det er altså en krem man spører på spener til kua. Lukter svakt mentol og tro meg, det finnes ikke bedre. Jeg har så tørre vinterhender at jeg sprekker opp og blør. Har prøvd så godt som alt som nevnes her, og jeg jobber i parfymeri. Ingenting slår denne, så den er verdt å prøve. Den kommer i en grønn stor tube, som jeg sprøyter over i en fin glasskrukke og har å badet, samt tar noe i en plastbeholder med meg i vesken. Kanonbra prøv da vel. Anonymous poster hash: 015f4...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå