kjøttmeis Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Jeg sliter med tørre hender. Man kan ikke alltid se at de er tørre, men de føles tørre ut. Ofte får jeg sprekker, og nå har jeg fått litt eksem tilbake i mellom et par av fingrene. Noen som vet om en god håndkrem som faktisk fungerer? Alle jeg har prøvd har bare gjort hendene verre. Sikkert pga. parfyme og vann.
Safiye Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Fet håndkrem. De kan være veldig ubehagelige, men hjelper veldig i lengden. Liker veldig godt original kremen til Decubal og håndkremen fra Aderma. Dyrt, men veldig verdt det i vintersesongen.
Chiquita^ Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Jeg sliter veldig med tørre hender om vinteren. Pleier å få små sår også, særlig når det er veldig kaldt ute. Jeg bruker alltid håndkremen til Avène. Du får kjøpt den på apoteket. Den er ganske fet, så jeg pleier å smøre meg inn med den før jeg legger meg om kvelden. http://www.skinfo.com/avene-cold-cream-hand-cream-products-440.php?page_id=151
FruRaeder Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Håndsettet fra Mary Kay er også veldig bra. Det får du uten parfyme også.
LilleCa Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Hemp hand protector fra body shop er en bra, men den lukter ikke så veldig godt
Adhara Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 L'occitane shea butter håndkrem er veldig god synes jeg. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 L'occitane shea butter håndkrem er veldig god synes jeg. Det synes jeg også. Den er fast gjest i vesken min om vinteren når det er tørr luft inne på kontoret og hendene fort blir tørre 1
kjøttmeis Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2014 Takk skal dere ha! Hendene ble verre etter jeg startet å jobbe. Har en jobb der jeg bare er nødt til å vaske hendene ofte, og det forverrer alt. Hadde en del rifter på fingrene for en stund tilbake og håndkremen jeg brukte var ikke særlig god. Å gurimalla så vondt det gjør med sånne små sår...
Ambivalent Skrevet 31. desember 2014 #9 Skrevet 31. desember 2014 Bruker Locobase repair. Ekstremt fet krem. Smører rikelig på om kvelden, trer på bomullshansker og sover med disse. Våkner med verdens mykeste hender. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #10 Skrevet 31. desember 2014 Hemp hand protector fra body shop er en bra, men den lukter ikke så veldig godt Dette er min favoritt! Har brukt den i flere år, og ikke funnet noen bedre. Anonymous poster hash: 96b20...48c 2
LilleCa Skrevet 31. desember 2014 #11 Skrevet 31. desember 2014 Dette er min favoritt! Har brukt den i flere år, og ikke funnet noen bedre. Anonymous poster hash: 96b20...48c Sant! En av de beste kremene jeg har prøvd, bare så synd at den lukter så stygt!
vimsefrøken Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Jeg syns at Biotherme Biomains Age delaying nail & hand treatment, water resistant, håndkrem er utrolig god. Det beste er egentlig at den er water resistant, slik at om du har smurt deg, og må vaske hendene, så føles ikke hendene tørre etterpå og som om du må smøre deg pånytt igjen med en gang. Avhengig av denne om vinteren, og har alltid en ekstra stående på jobb, en i veska og en ved nattbordet slik at jeg ikke går tom.
Emelisse Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Jeg bruker også Locobase Repair om vinteren. Den gjør underverker, og irriterer heller ikke når jeg har så tørre hender at huden sprekker rundt knokene.
Faina Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 Soap & glory hand food er veldig bra. Gerlasan også. Aner ikke hvor man får kjøpt den, for jeg har fått den i gave. Men den er fantastisk!
kjøttmeis Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #15 Skrevet 1. januar 2015 Jeg syns at Biotherme Biomains Age delaying nail & hand treatment, water resistant, håndkrem er utrolig god. Det beste er egentlig at den er water resistant, slik at om du har smurt deg, og må vaske hendene, så føles ikke hendene tørre etterpå og som om du må smøre deg pånytt igjen med en gang. Avhengig av denne om vinteren, og har alltid en ekstra stående på jobb, en i veska og en ved nattbordet slik at jeg ikke går tom. Jeg må prøve flere av disse kremene som blir anbefalt! Men denne høres ut som noe for meg, ut i fra beskrivelsen... i og med at jeg vasker hendene ofte, og de blir som regel tørre igjen...
vimsefrøken Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Jeg må prøve flere av disse kremene som blir anbefalt! Men denne høres ut som noe for meg, ut i fra beskrivelsen... i og med at jeg vasker hendene ofte, og de blir som regel tørre igjen... Ja det er det som er så flott med den, jeg trodde ikke at det skulle ha noe så si første gang jeg prøvde den, så ikke engang at det stod "water resistant" nederst på denne. Men når jeg så skulle vaske hendene så merket jeg at kremen ikke "rant" av slik som jeg ofte får følelsen av med andre håndkremer. Og siden har jeg alltid brukt denne. Tror faktisk jeg har brukt den fast i over 10 år, og alltid vært fornøyd, så verdt ett forsøk
kjøttmeis Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #17 Skrevet 1. januar 2015 Ja det er det som er så flott med den, jeg trodde ikke at det skulle ha noe så si første gang jeg prøvde den, så ikke engang at det stod "water resistant" nederst på denne. Men når jeg så skulle vaske hendene så merket jeg at kremen ikke "rant" av slik som jeg ofte får følelsen av med andre håndkremer. Og siden har jeg alltid brukt denne. Tror faktisk jeg har brukt den fast i over 10 år, og alltid vært fornøyd, så verdt ett forsøk Oi, det høres jo flott ut! Skal kjøpe denne, for nå begynner jeg å bli rimelig lei av disse billigkremene jeg kjøper på matbutikken. De gir ingen fuktighet til huden føler jeg.
vimsefrøken Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Oi, det høres jo flott ut! Skal kjøpe denne, for nå begynner jeg å bli rimelig lei av disse billigkremene jeg kjøper på matbutikken. De gir ingen fuktighet til huden føler jeg. Jeg har i hvertfall kjøpt opp ny forsyning nå, og selv om det kanskje ikke er blant de aller billigste, så er heller ikke Biotherme ett typisk dyrt merke. Nå får du til og med gavepakninger med håndkrem og bodybutter eller håndkrem og bodylotion til under prisen av hva håndkremen vanligvis koster på nett og i parfymerier, så lønner seg å kjøpe nå i januar. Så at de hadde disse gavesettene på Vita.no nå faktisk til kr 131,- og 96,- Vanligvis pleier håndkremen å koste rundt ca 175-195,- alene.
Haugenjenta Skrevet 1. januar 2015 #19 Skrevet 1. januar 2015 Jeg går enten for Mentholatum eller Lemony Flutter fra Lush
-Karma- Skrevet 1. januar 2015 #20 Skrevet 1. januar 2015 jeg er veldig glad i håndkremene fra figs and rouge. De er billige, lukter godt og er ikke fete. men om du har veldig tørre hender trenger du kanskje noe fetere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå