AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Har nå hatt kontakt med en type i over 5 år på facebook. Bare møttes en gang. Det siste halve året har vi pratet veldig mye sammen, og egentlig skulle jeg ha besøkt han på lørdag, men jeg fikk bihulebetennelse og fikk ikke reist. Pratet med han da sist, morgningen jeg skulle ha reist. Da avtalte vi at vi heller fikk reise på en gratis tur til København jeg har, skal reise på fredag. Hadde pratet om denne turen før og. Men etter dette har ikke jeg hørt noe mer fra han. Og før dette så gikk det maks en dag før vi pratet på facebook. Siden jeg var syk og, hadde det jo vært hyggelig med spørsmål om jeg var bedre. Nå vet ikke jeg om jeg skal ta kontakt, å spørre om han skal bli med. Eller vente å se om han tar kontakt. Men da er det jo mulig det ikke blir tur. Samtidig vet jeg jo ikke hvor lyst jeg har til å dra på tur med en som kanskje ikke har så lyst. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: bcd77...df9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Jeg synes du skal reise alene, og nyte turen så godt du kan. Bli kjent med nye mennesker alene, og være åpen for å oppleve noe nytt alene. Har du aldri reist alene før, så synes jeg du skal gi det et forsøk nå. Det er kanskje litt skummelt i starten, så ha gjerne med deg en god bok, eller to, pluss et kamera som du kan ta bilder med. Tro meg, med et fotoapparat blir folk nysgjerrige nok til å komme bort og snakke med deg, og da er resten opp til deg. Vær åpen, blid og hyggelig, så går det nok bra. Gå på kino, ta deg en spa-behandling, det er nok å finne på for en singel, attraktiv kvinne Og lek sammen med barna - tenk om du finner mannen i ditt liv blant alenefedrene? Anonymous poster hash: dff44...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Kan være han tenker du egentlig ikke er så gira, og at bihulebetennelse er en unnskyldning. Anonymous poster hash: 1b25b...5ff
Noope Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Kan være han tenker du egentlig ikke er så gira, og at bihulebetennelse er en unnskyldning. Anonymous poster hash: 1b25b...5ff Ja, det tenker jeg og. Men man vet aldri.... kanskje det er han som ikke er gira nå. Endret 31. desember 2014 av Noope
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå