Gå til innhold

One night stand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gammel kompis som alltid gjorde alt for meg, virka veldig interessert også, så det endte med at vi lå sammen og alt ble bare kleint og jeg ignorerte han etterpå, så møtte jeg en ny, vi fikk barn sammen det ble slutt. 3 år etterpå finner vi kontakt igjen og han skulle kjøre meg hjem fra byen, endte opp med at vi hadde helt sinnsyk sex! Men han sa så mye rart og forvirrende. Først sa han "lurer på hvem jeg skal ha besøk av i morgen" også reagerte jeg med å bli litt små irritert, også spurte han "var det galt av meg?" Så svarte jeg at han ikke trengte å fortelle meg slike ting, så sier han "kunne nok ikke blitt sammen med deg, siden du har barn, men kanskje om du ikke hadde" så sa jeg at det skjønte jeg i og med at det er et stort ansvar så litt etterpå sa han "kan ikke si jeg ikke har tenkt tanken på å deg og meg i bilen med barnet ditt i baksetet" dette forvirrer meg noe sykt! Hvorfor si alt dette etter en one night stand? Også greia etterpå er at han skrev til meg og spurte om jeg hadde husket angrepillen, jeg svarte ja også bare småprata vi, spurte om han ville ha besøk i morgen også svarte han "i morgen? Jeg er jo borte da" det tok jeg som et hint og har bestemt meg for å bare la han være i og med at han ikke tar mer kontakt.. Så i dag sjekka jeg samtalen vår på facebook også kom jeg borti den ringe knappen og ringte han med et uhell! Nå virker jeg jo desperat og vet ikke om jeg skal skrive at jeg kom borti eller om jeg ikke skal skrive noen ting og eventuelt late som om jeg ikke har peiling på hva han snakker om om han spør? Blir gal av det her!

Anonymous poster hash: bf09f...09f

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Han straffer deg for drittsekkoppførselen fra tidligere.

• Liker 3
Skrevet

Han ville nok bare pule. Høres ut som han bærer litt nag for det som skjedde for noen år siden.

• Liker 1
Skrevet

Du hadde sjansen, og valgte en annen. Gå videre.

Anonymous poster hash: 8b85e...006
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...