Lotte20 Skrevet 30. juli 2004 #1 Skrevet 30. juli 2004 Ja, da var dagen der...ante at noe var i gjære, siden det bare er en uke til bryllupet - og at ingen av oss hadde blitt drukket ut enda. Hadde planlagt en formiddagstur på stranda, og regna ikke med at det skjedde noe før på ettermiddagen... Men der tok jeg feil ja! Låg og solte meg, da det plutselig var noe som skygga for sola. Og der stod venninnegjengen. Så gikk turen med båt ut til en nydelig øy (et gammelt handelssted, med pub og matservering ) Om bord i båten hadde gjengen med bag'er og et Wakeboard :o :o :o Ble litt shaky jeg ja.... Vel ute på øya rigget vi oss til på en av gresslettene med piknikpledd, hvitvin, engangs vinglass og masse jordbær Etter at jeg hadde summet meg litt var det klart for litt action på sjøen. Fikk på meg våtdrakt og ble plassert i en "tube"... Han som kjørte båten kjørte som et svin, rundt og rundt og hoppa på bølgene...og gjett om jeg havna i sjøen da - trippel salto....Var visst litt av et syn for tilskuerne på brygga (solid blåmerke på kneet..) Resten av gjengen fikk også prøvd seg på sjøen, kjempeartig! Vannskituren endte bare med at jeg slukte masse vann Etter en god dusj og med tørre klær ble det god middag med vin og ostekake. Sååå koselig Deretter en liten fjelltur på øyas høyeste topp med piknik på toppen (jordbær og vin) Nå er jeg kommet heim igjen, helt utslått etter en lang dag ute i sola. Har hatt det kjempegøy !! Riktignok ikke "drukket" ut...men jeg ammer jo enda.
Gjest MrsL Skrevet 30. juli 2004 #2 Skrevet 30. juli 2004 Så bra at du koste deg :-) Ja, nå er det ferdig.......gjenstår kun å si JA nå
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juli 2004 #3 Skrevet 30. juli 2004 Hørtes ut som en kjempe hyggelig dag.
Sita Skrevet 31. juli 2004 #4 Skrevet 31. juli 2004 Hørtes ut som du har hatt en kjempehyggelig dag med venninnegjengen
Måne Skrevet 31. juli 2004 #6 Skrevet 31. juli 2004 Ja, nå er det bare å vente på en annen stor dag...
Rapitap Skrevet 31. juli 2004 #7 Skrevet 31. juli 2004 Høres ut som en fin feiring det. Grattis med overstått drikking! =)
hoppende Skrevet 31. juli 2004 #8 Skrevet 31. juli 2004 Det må ha vært en super dag ja, enig med de andre rundt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå