Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Det er en av disse dagene. Hvor fortiden smyger seg inn, og fortrenger øyeblikket. Fordi den er sterkest. Fortiden. Men du skal få kamp! For jeg vil at fremtiden skal være hos meg.... Tiltak: Musikk. Fine ord i litteratur. Vakre mennesker. .... 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Det er en av disse dagene. Hvor fortiden smyger seg inn, og fortrenger øyeblikket. Fordi den er sterkest. Fortiden. Men du skal få kamp! For jeg vil at fremtiden skal være hos meg.... Tiltak: Musikk. Fine ord i litteratur. Vakre mennesker. .... Vet hvordan det kan være når fortiden trenger seg på. Har det litt slik selv i natt og får ikke sove. Tiltakene dine var en god ide! Godt nyttår :-)Anonymous poster hash: 8ae7b...246
Gjest Citronella Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Vet hvordan det kan være når fortiden trenger seg på. Har det litt slik selv i natt og får ikke sove. Tiltakene dine var en god ide! Godt nyttår :-)Anonymous poster hash: 8ae7b...246 Takk. Jeg ønsker deg alt godt. Så tenker jeg på deg. Og du på meg. Og så spiller jeg en låt for deg. Sov... godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå