Gå til innhold

På fly?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jepp det kan brukes... det kunne hvertfall jeg, men kapteinen sa i fra at det var i orden over høytalerne og ta i bruk dette etter at vi hadde kommet opp i luften, ikke lov ved landing og når man tar av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp det kan brukes... det kunne hvertfall jeg' date=' men kapteinen sa i fra at det var i orden over høytalerne og ta i bruk dette etter at vi hadde kommet opp i luften, ikke lov ved landing og når man tar av[/quote']

Stemmer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe med at hvis det er sender i utstyret så kan det ikke brukes ombord i flyet?.

Da hadde nok BinLaden brukt mp3 spiller i stedet for å trene opp 19 hijackers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Colubra

cd spillere og mp3 spillere uten radio skal kunne brukes, siden de ikke sender noen forstyrrende radiobølger.

har alltid brukt det, bortsett fra en gang jeg fikk beskjed om at det ikke var lov, men jeg kunne kjøpe spesialhøretelefoner og høre på flyets radio :roll:

syns jeg hørte om at et selskap hadde sånn at man kunne bruke mobil hvis man betalte en ekstra tilleggsavgift, så vet ikke hvor reell faren egentlig er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns jeg hørte om at et selskap hadde sånn at man kunne bruke mobil hvis man betalte en ekstra tilleggsavgift' date=' så vet ikke hvor reell faren egentlig er[/quote']

Alt handler om å tjene penger. Man skal kjøpe flyselskapets øretelefoner, bruke flyselskapets dataspill og gi penger til flyselskapenes satelitt-telefoner.

waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...