Gå til innhold

Dere som har flere enn to puter i sengen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har du? Og hvilken størrelser?

Anonymous poster hash: 53685...f33

Skrevet

Har to hotellputer og tre vanlige.
De tre vanlige putene ligger på siden mot veggen. Den ene hotellputen bruker kattene og den andre bruker jeg.

Anonymous poster hash: cd9a7...9bd
  • Liker 2
Skrevet

Mannen har en hodepute, jeg har en hodepute og en kosepute, har den som støtte i ryggen, mellom knær eller bare å holde rundt...

Anonymous poster hash: 86ab5...3ee
Gjest Veritaserum
Skrevet

Har to slike store puter, hotellputer kalles de vell. :)
Før hadde jeg opp til 8 puter, men nå så bruker jeg kun en stor, den andre brukes som støtte bak ryggen.

Skrevet

Har tre stykker. En under hodet og to andre som støtte her og der.

Anonymous poster hash: 287d4...df7
Skrevet

har to vanlige, bygger opp med pynteputer under om jeg savner litt mer pute. skal skaffe meg hotellpute asss..

Anonymous poster hash: 73d17...1e2
Skrevet

2 hotellputer 70x100 og to hodeputer. Og to pynteputer :)

Anonymous poster hash: ce652...67b

Skrevet

Jeg har egentlig to hotellputer (100x70) og 4 vanlige hodeputer. Men ungene har stukket av med hotellputene så nå har jeg seks vanlige.

Skrevet

Elsker puter i sengen! Har sikkert opptil 10 stk på det meste. To store puter under hodet, en nakkepute/pølse, en ryggpute, en til armen, en til å ha under kneet eller mellom knærne og flere til å støtte opp ipaden eller pcen. :ler:

Skrevet

Jeg har to vanlige hodeputer og en mindre pute jeg bruker til nakkestøtte.

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Fire puter, vanlige soveputer. Bruker gjerne bare en av dem, men synes det er deilig å ha flere puter. De er av ulik tykkelse. Elsker flere puter i sengen til å holde rundt. :)

Skrevet

Tror det er en ca 8 stykker i sengen nå.. går å drømmer om de berømte hotell putene..
falt helt for de som Riviera mansion har, de dyreste selvfølgelig... ...someday....
Bruker til å ha hode på, støtte ryggen når jeg sitter, fordeles til tider utover hele senger da de er "i veien" når jeg snur meg om natten :fnise::fnise:

Skrevet

Vi har to hotellputer, to store puter og to vanlige puter. Når vi har redd opp så stables putene skjeivt opp mot sengeryggen, oppå hverandre.

Skrevet

Vi har 6 hodeputer, men lurer på å bytte ut 2 mot 2 hotellputer. Ønsker meg også en pølsepute.

Skrevet

Kan jeg bare spørre hvor ofte dere bytter trekk på alle disse putene? Jeg hadde nemlig aldri orket å bytte på ti puter støtt og stadig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...