Nana Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Er det greit med sort strømpebukse og sorte sko til en sort kjole? Eller vil det ta seg bedre ut med nude strømper og nude sko?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Syns det er flott med en tynn svart strømpebukse (litt transparent) og svarte sko. Anonymous poster hash: 29c79...c5f
Gjest lipgloss Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Selv liker jeg nude godt,kan gjerne bli litt mye svart da:))
Vill Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Eg synes svart er litt meir elegant. Du kan jo bryte opp det svarte antrekket med ei veske eller smykker i ein anna farge?
Berit Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Det går fint med svart, men selv ville jeg valgt nude strømpebukse, da det bryter med at alt er bare svart og mørkt, som lipgloss sier. Hadde valgt svarte sko til svart kjole. Endret 31. desember 2014 av Berit
peppermyntete Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Synes veldig tynn svart er penest, nude passer sjelden med hudfargen man har fra før og så sybes jeg de alltid glinser litt. Hvis du er redd for at det skal bli for svart kan du jo som nevnt ha veske i en annen farge! Eller et stort smykke! Oppsatt hår synes jeg også er med på å gjøre et helsvart antrekk "lettere"
Nana Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2014 Takk for alle gode råd! Prøvde de forskjellige alternativene og kom fram til at sort strømpebukse i 20 den og sorte sko ble det mest elegante :-)
Nana Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2014 Synes veldig tynn svart er penest, nude passer sjelden med hudfargen man har fra før og så sybes jeg de alltid glinser litt. Hvis du er redd for at det skal bli for svart kan du jo som nevnt ha veske i en annen farge! Eller et stort smykke! Oppsatt hår synes jeg også er med på å gjøre et helsvart antrekk "lettere" Sort, tynn ble det fineste, ja :-) Skal ha stort smykke og stort armbånd i sølv. Mht nude så kjøper jeg alltid de som heter "matt" eller "invisible", de glinser ikke. Glinsende, hudfargede strømpebukser må være noe av det styggeste jeg ser :-p
FrkHumle Skrevet 31. desember 2014 #9 Skrevet 31. desember 2014 Jeg bruker så og si alltid sort, hver gang jeg forsøker med nude så føler jeg det blir for mye hud og føler meg avkledd. Da må det være en kjole med lange ermer og ingen utringning isåfall.
Nana Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2014 Jeg bruker så og si alltid sort, hver gang jeg forsøker med nude så føler jeg det blir for mye hud og føler meg avkledd. Da må det være en kjole med lange ermer og ingen utringning isåfall. Det er 3/4 armer og ingen utringing, men det ble likevel litt voldsomt med nude av en eller annen grunn :-)
FrkHumle Skrevet 31. desember 2014 #11 Skrevet 31. desember 2014 Det er 3/4 armer og ingen utringing, men det ble likevel litt voldsomt med nude av en eller annen grunn :-) Det er ofte det jeg tenker også når jeg prøver å bruke nude Siste to årene har jeg nesten kun brukt sort, det er safe uansett føler jeg. 1
Pingvild Skrevet 31. desember 2014 #12 Skrevet 31. desember 2014 10 den nude ville jeg kanskje jeg valgt, litt mye sort hvis alt er sort. evnt nestensorte strømper
tdm900 Skrevet 31. desember 2014 #13 Skrevet 31. desember 2014 Det går fint med svart, men selv ville jeg valgt nude strømpebukse, da det bryter med at alt er bare svart og mørkt, som lipgloss sier. Hadde valgt svarte sko til svart kjole. Så bra det er flere som ville bruke nude, strømpebukse Det brukes jo av flere enn hva enn egentlig ville tro, leste en artikkel som sa man skulle skygge unne nude til nyttårsaften :D :D
Berit Skrevet 31. desember 2014 #14 Skrevet 31. desember 2014 Så bra det er flere som ville bruke nude, strømpebukse Det brukes jo av flere enn hva enn egentlig ville tro, leste en artikkel som sa man skulle skygge unne nude til nyttårsaften :D :D Ja, det har jeg og lest. Men er ikke enig i det i det hele tatt. Bruker faktisk aldri helt svart tynn nylon selv. Men noen ganger gråsvart eller brunsvart i 60 denier hvis jeg skal være litt mindre pyntet og til mer røffere stil.
Gjest lipgloss Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Jeg forstår heller ikke hva som er så gale med nude,syns det er kjempfint jeg,men den må være matt og passe hudtonen,selv liker jeg beste 15 og 10 den nudestrømpebukser:)
FrkHumle Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Jeg forstår heller ikke hva som er så gale med nude,syns det er kjempfint jeg,men den må være matt og passe hudtonen,selv liker jeg beste 15 og 10 den nudestrømpebukser:) Spørs vel litt hvor gammel man er og hvilken kjolelengde man bruker? Lårkort og nude ser bare tacky og vulgært ut.
kjøttmeis Skrevet 1. januar 2015 #17 Skrevet 1. januar 2015 Jeg ville gått for sort kjole, nude strømpebukse og sorte sko. Eller sort kjole, sort (gjennomsiktig) strømpebukse og sorte sko. Jeg er ikke så glad i lyse sko; da må jeg ha lys kjole til.
Kontormus Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Nearly Black 15 denier er lysere enn vanlig svart 20 denier, den funker fint til mørke klær
ninuska_ Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Tråden er ryddet for tulleinnlegg, ninuska_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå