Gå til innhold

NAF og bilstoler for barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vil gjerne ha link til NAF sine sider der jeg kan sjekke hvilke bilstoler som passer til min bil. Finner det ingen plass jeg.

Ser det er mange som bare "henviser" dit, men da må jeg ha litt hjelp til å komme meg til den siden, altså....

Anonymous poster hash: b0d1d...899

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Googler du naf bilstol får du opp mange treff.

Mulig noen av sakene bare er forbeholdt naf medlemmer? Naf selger og stoler. Ellers er bilens merkeforhandler et godt sted å henvende seg.

Anonymous poster hash: 0a5b3...fb8

Skrevet

Hei! Vil gjerne ha link til NAF sine sider der jeg kan sjekke hvilke bilstoler som passer til min bil. Finner det ingen plass jeg.

Ser det er mange som bare "henviser" dit, men da må jeg ha litt hjelp til å komme meg til den siden, altså....

Anonymous poster hash: b0d1d...899

stikk innom mekonomen, bilextra eller torshov, de er gode på å finne ritig sete til din bil!

Anonymous poster hash: 718d8...722

Skrevet

VIl gjerne ha link jeg også. Etter alle henvisningene til naf her inne de siste dagene har jeg trålet sidene deres opp og ned, men uten å finne noe.

Finner kun hvilke biler som har plass til 3 bilstoler i baksetet. Samt noe info om hvordan man sikrer barn i bil, men akkurat det står bedre beskrevet på Trygg trafikk sine sider.

Er også naf medlem og har registrert meg på sidene, men finner ikke noen mer av den grunn.

Anonymous poster hash: 3e298...787
Skrevet

Googler du naf bilstol får du opp mange treff.

Mulig noen av sakene bare er forbeholdt naf medlemmer? Naf selger og stoler. Ellers er bilens merkeforhandler et godt sted å henvende seg.

Anonymous poster hash: 0a5b3...fb8

Får 1 treff til naf når jeg googler akkurat det og det er til hvilke biler som har plass til 3 bilstoler.

Ellers er treffene til andre sider.

Naf selger vel ikke bilstoler lenger? Ikke via nettsidene hvertfall, mulig de gjør det på nafsentrene, men de er det jo ikke så mange av.

Og det de solgte var vel Cybex såvidt jeg husker.

Og bilforhandlere stoler jeg ikke på når det kommer til bilsikring. Vi skulle ha vår bil på verksted og måtte ha en leiebil. Ble spurt om det var noe spesiell bil vi ønsket.

Nei, spilte ikke så stor rolle så lenge den hadde isofix sa vi.

Isofix, hva er det? fikk vi som spørsmål tilbake.

Og dette er ikke lenge siden.

Nå visste vi vel at alle biltypene av det merket hadde isofix, så vi slapp å utbrodere mer, men ble litt overrasket ja.

Anonymous poster hash: 3e298...787

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...