Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #1 Skrevet 30. juli 2004 Til dere som fant deres kjære på nettet. Jeg har et spørsmål til dere. Hvor lang tid tok det fra dere traff hverandre til dere hilste på hverandre ansikt til ansikt? Gjorde dere noe spesielt den dagen? Jeg traff min kjære for litt over 4 år siden. Det tok 11 dager fra første nett treffet til vi traff hverandre i virkeligheten. Den dagen var vi ute å spiste og etter på reise vi hjem til meg. Der drakk vi kaffe mens vi prøvde å bli bedre kjent. Han lå hos meg de to første nettene.
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juli 2004 #2 Skrevet 30. juli 2004 Det var jeg som skrev dette innlegget. Og jeg falt som vanlig ut.
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2004 #3 Skrevet 31. juli 2004 Tok 2-3 uker før vi traff hverandre. Da møttes vi for en kaffe. Kaffe er greit for da kan treffet bli kjapt dersom man skjønner at man ikke er på bølgelengde. Nå tok kaffen vår 5 timer da
Rapitap Skrevet 31. juli 2004 #4 Skrevet 31. juli 2004 1. Hvor lang tid tok det fra dere traff hverandre til dere hilste på hverandre ansikt til ansikt? 2. Gjorde dere noe spesielt den dagen? 1. Det tok 4 måneder. 2. Nei, første dagen bare var vi ilag, alene.
Gjest Hel Skrevet 31. juli 2004 #5 Skrevet 31. juli 2004 Vel, vi møttes på nettet i September 2002 og snakket bare som venner fordi jeg hadde kjæreste for øyeblikket og han hadde akkurat kommet ut av et 5 år langt forhold. Vi snakket til Desember og mistet kontakten etter det. Rundt Juli i fjor begynte vi å snakke igjen, jeg var fortsatt i et forhold men det gikk ikke veldig bra så det blei slutt i Februar i år. Vi fortsatte å snakke og jeg dro over til USA for å besøke han for tre uker siden. Så det tok rundt ett og ett halvt år før vi møttes. Første dagen gjorde vi ikke noe spesielt. Satt i leiligheten hans og bare snakka og så på filmer og var sammen.
Gjest MrsL Skrevet 31. juli 2004 #6 Skrevet 31. juli 2004 Første kontakt i februar 2002 og vi møttes sent i mai 2002, og ble sammen i slutten av juni. Første dagen drakk vi kaffe sammen. Det er som det sies, greit å gjøre for da har d mulighet til tidlig retrett om du vil.
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #7 Skrevet 1. august 2004 Vi møttes etter 3 uker. Jeg bodde på hotell og han var hos meg. Vi snakket, snakket, snakket, gikk på tur, snakket, osv. På dagen 6 mnd. etter det første møtet giftet vi oss.
*Lene* Skrevet 1. august 2004 #8 Skrevet 1. august 2004 Møttes etter ca 4 mnd. Han lå over hos meg etter første møtet :oops: , Jeg lå hos han dagen etter, så hadde vi det gående Dette var i oktober 2002, og nå er vi gift
jenta27 Skrevet 2. august 2004 #9 Skrevet 2. august 2004 La inn en profil på en møteplass på nettet. Fikk mange svar, blandt annet fra ham. Sendte 2 mail i løpet av noen dager, og avtaltes å møtes med en gang siden vi bor i samme by. Mye lettere å bli kjent slik. Dette er nå 6 uker siden. Møttes ute på byn en rolig kveld. Jeg var ute med en venninne, han med en kompis. Ble enige om å møtes og si hei. Dagen etterpå var dte fjelltur og deretter middag hos ham! Siden den dagen har vi vært med hverandre stort sett hver dag. Nettopp komt hjem fra en fantastisk ferie i lag med ham, hvor jeg har vært med hjem til ham og hilst på familien hans!
Gjest dion^^ Skrevet 2. august 2004 #10 Skrevet 2. august 2004 Vi møttes dagen etter vi hadde snakket på irc faktisk. Vi dro på cafe og var helt på bølgelengde Litt komisk for vi var ikke så begeisret for hverandre under chatten, hehe. Men så møttes vi også var det full klaff Dagen etter der igjen ble vi kjærester...hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå