AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Hei, jeg hadde ons med en kar på byen 2. juledag, og selv om sexen var dårlig ble jeg (dessverre?) ganske betatt. Vi snakket masse og det var kjempegod stemning og jeg hadde en veldig god følelse da jeg dro derfra kl 13 dagen etter - til tross for fylleangst fordi jeg sa så mye teit. Uansett, han gjorde sånn at vi følger hverandre på insta og jeg addet han på face kvelden etter, men vi har ikke snakket noe sammen siden så jeg tror ikke han er spesielt keen. Likevel er jeg egentlig litt keen på å prøve det ut, men kombinasjonen av at jeg aldri har insjet før i hele mitt liv og at han kanskje ikke er så keen gjør det litt skummelt. Noen tips til hva jeg burde gjøre? Holde meg unna/insje? Hvis jeg skal insje, hvordan gjør jeg det og hva skal jeg isåfall insje til? alle råd blir satt stor pris på! hilsen usikker jente.. Anonymous poster hash: e4de6...319
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 hva betyr insj? ... Anonymous poster hash: 3bcf2...a6b 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Insj? Insj? Var alt jeg tenkte.Anonymous poster hash: 787fd...634 10
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Hva i huleste er insjing? Anonymous poster hash: f03ca...aec 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 hva betyr insj? ... Anonymous poster hash: 3bcf2...a6b Initiativ - TS Anonymous poster hash: e4de6...319
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Hvor stor er interessen hans for å bli kjent egentlig? Dere har allerede hatt sex og han kan fort tro at ons er noe du ofte har. Anonymous poster hash: 71580...efd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Hvor stor er interessen hans for å bli kjent egentlig? Dere har allerede hatt sex og han kan fort tro at ons er noe du ofte har.Anonymous poster hash: 71580...efd Sant, men han vet at forrige gang jeg hadde sex var i juni og at jeg har hatt kjæreste en god stund. uten at jeg vet om det hjelper.. - TS Anonymous poster hash: e4de6...319
allthatjazz Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Lista er jo lagt for litt videre kontakt, så du kan jo sende han en melding og spørre hvordan det går og ta det derfra. Er ikke så skummelt altså, lover.
guttemann Skrevet 31. desember 2014 #9 Skrevet 31. desember 2014 Tar du ikke initiativ, risikerer du å kaste bort en mulighet for at det blir noe mer. Tar du initiativ, risikerer du ingenting (med mindre dette er noen du ser jevnlig i en eller annen sammenheng og du synes det er pinlig å bli avvist av den grunn).
Anglofil Skrevet 31. desember 2014 #10 Skrevet 31. desember 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 31. desember 2014 #11 Skrevet 31. desember 2014 Han har allerede ikke bare sett deg naken, men også hatt sex med deg. Det er for sent å være sjenert nå. ;-) Og det var han som gjorde slik at dere følger hverandre på Instagram, så da har jo han indirekte allerede lagt opp til videre kontakt, også godtok han venneforespørselen din på Facebook. Bare prøv, foreslå å møtes igjen fordi dere hadde så god stemning forrige gang. Det er ikke veldig lenge siden 2 juledag, så her er det bare å kjøre på mens han enda husker deg. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #12 Skrevet 31. desember 2014 Hvis du kjenner litt insj etter en ONS, bør du nok få testet deg for kjønnssykdommer. Spesielt dersom insjen kommer fra underlivet. Anonymous poster hash: 35f73...e95 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #13 Skrevet 31. desember 2014 Insj Allah! Anonymous poster hash: c4871...bdb 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #14 Skrevet 31. desember 2014 Å spørre om lengden på lemmet hans etter ONS er vel ansett som noe spesielt av mange, men det er nok helt trygt. Jeg vil likevel råde deg til å spørre i cm, og ikke i insj. Anonymous poster hash: ae128...35c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Hadde det bare vært ons så hadde han nok ikke lagt deg til på Face og insta? Sånn tenker hvertfall jeg da;)Anonymous poster hash: 32959...d84
Kamikatze Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Hei, jeg hadde ons med en kar på byen 2. juledag, og selv om sexen var dårlig ble jeg (dessverre?) ganske betatt. Vi snakket masse og det var kjempegod stemning og jeg hadde en veldig god følelse da jeg dro derfra kl 13 dagen etter - til tross for fylleangst fordi jeg sa så mye teit. Uansett, han gjorde sånn at vi følger hverandre på insta og jeg addet han på face kvelden etter, men vi har ikke snakket noe sammen siden så jeg tror ikke han er spesielt keen. Likevel er jeg egentlig litt keen på å prøve det ut, men kombinasjonen av at jeg aldri har insjet før i hele mitt liv og at han kanskje ikke er så keen gjør det litt skummelt. Noen tips til hva jeg burde gjøre? Holde meg unna/insje? Hvis jeg skal insje, hvordan gjør jeg det og hva skal jeg isåfall insje til? alle råd blir satt stor pris på! hilsen usikker jente.. Anonymous poster hash: e4de6...319 Klart du kan insje! Bare skriv på veggen hans: Fordi vi hadde den dårligste sexen jeg noensinne kan huske, skal du få en ny sjanse til å rette opp det dårlige inntrykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå