Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, men annonser er ikke tillatt i innleggene. Forsøk markedsplassen heller. Hege (mod) :wink:

www.kvinneguiden.no/marked/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke et slør til salgs, har nettopp bestilt mitt. Vil bare fortelle at det fins masse slør med mønster og i forskjellige lengder på denne siden www.glamgal.com Der har jeg bestilt mitt! Det har lilla mønster siden fargene våre skal gå i hvitt og lilla. Gleder meg som en unge til sløret kommer om et par uker.. :P

Gjest Anonymous
Skrevet
:hoho: Må le av oss bruder og at meta. Du klarte ikke å lae være å kjøpe sløret til tross for frarådinger på KG altså? hihi
Skrevet

Nei, klarte ikke det.. :ler: Tenkte på sløret i en måned og fant ut at jeg uansett kom til å velge det. Når jeg først har bestemt meg for noe er det skrekkelig vanskelig å få meg til å ombestemme meg.. Dessuten fant jeg ut at kjolen og sløret må jo passe og da er det like greit at jeg har sløret sånn at fargene ikke krasjer.. Håper det blir bra

*bite negler*

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Får håpe du ikke blir like usikker som meg i ettertid da meta! :ler:

Men deter vanskelig. Lar man være å kjøpe en ting, angrer man på at man aldri slo til og kjøpte den. Og kjøper man den, ja da er man sikkert misfornøyd p.g.a. det. Ikke så enkelt du, men jeg håper virkelig du blir fornøyd!

Forøvrig har jeg virkelig nå funnet ut at de ordentlige slørene virkelig er dyre. Fytti grisen. Så et nydelig et i går med perler på som kostet 2000 kroner. :o Synes det var mye bare for et slør jeg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...