AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Del Skrevet 30. desember 2014 Teit spørsmål, men jeg er nysgjerrig på dette. Hvor får slike nettbutikker varene ra sine fra? Hvordan vet man at de selger ekte varer? Jeg skulle kjøpt noen produkter fra Decleor og MD. Har aldri handlet produkter fra nettet før. Derfor lurer jeg. Takker på forhånd. Anonymous poster hash: b9132...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritneyBitch Skrevet 30. desember 2014 #2 Del Skrevet 30. desember 2014 De kjøper som regel opp varepartier fra overskuddslager eller konkurser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Del Skrevet 30. desember 2014 Ok, så Coverbrands er helt trygt å handle fra? Anonymous poster hash: b9132...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 30. desember 2014 #4 Del Skrevet 30. desember 2014 Ok, så Coverbrands er helt trygt å handle fra? Anonymous poster hash: b9132...cc0 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg har handlet mye hos Blush, Blivakker og Coverbrands. Og jeg har som regel vært fornøyd. Men jeg anbefaler deg å sjekke produktene du får, batchnummer osv. Grunnen til det er at du kan også være uheldig. Jeg har stort sett vært fornøyd som jeg sier, men MD Formulations fra Blivakker, og Matis fra Blush har jeg mottatt som har vært så gamle som opp mot 8 år gamle, og da har jeg reklamert og mottatt penger i retur, eller nye varer, som jeg da har sjekket og de har da vært nye og i orden. Så det gjelder også å være skeptisk å sjekke de varene du mottar. Har aldri mottatt noe som ikke har vært ok hos Coverbrands. Anonymous poster hash: 5bbe9...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 30. desember 2014 #6 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg har handlet mye hos Blush, Blivakker og Coverbrands. Og jeg har som regel vært fornøyd. Men jeg anbefaler deg å sjekke produktene du får, batchnummer osv. Grunnen til det er at du kan også være uheldig. Jeg har stort sett vært fornøyd som jeg sier, men MD Formulations fra Blivakker, og Matis fra Blush har jeg mottatt som har vært så gamle som opp mot 8 år gamle, og da har jeg reklamert og mottatt penger i retur, eller nye varer, som jeg da har sjekket og de har da vært nye og i orden. Så det gjelder også å være skeptisk å sjekke de varene du mottar. Har aldri mottatt noe som ikke har vært ok hos Coverbrands. Anonymous poster hash: 5bbe9...542 Hvordan sjekker man sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 31. desember 2014 #7 Del Skrevet 31. desember 2014 Hvordan sjekker man sånt? Ta kontakt med importører eller lignende. For eksempel har jeg tatt kontakt med Cosmedic for å høre om for bla Bli vakker er autoriserte forhandlere av Glo Minerals, og det var de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 31. desember 2014 #8 Del Skrevet 31. desember 2014 Takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 31. desember 2014 #9 Del Skrevet 31. desember 2014 Sjekk sminken din her: http://m.checkcosmetic.net Blivakker og Blush får produkter fra parallellimport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå