Gå til innhold

Ares ønske - Minidokumentar på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på hvor jeg skal poste dette, men prøver her.

Vi trenger alle en realitysjekk en gang i blant. Mange av oss sliter kanskje med ett eller annet, men det kunne ha vært så mye værre. Så ta vare på de gledene du får. Lev i nuet, og gi en ekstra klem til de du er glad i.

Ares ønske

http://tv.nrk.no/program/MDSP14000214/ares-oenske

En dokumentar om Are, som fikk livet sitt nudd opp ned uten forvarsel. 15 minutter du har godt av.

Anonymous poster hash: f94a6...dda
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hvem som sa det, men jeg hørte iallefall nylig noen si noe a la "Det jeg er mest takknemlig for dette året er ikke alt det som har skjedd, men alt det som IKKE har skjedd". Jeg tror vi har godt av å ta et steg tilbake og få litt perspektiv.

Trist og tankevekkende historie. Are virker som en tøff fyr, med en tøff og omsorgsfull familie.

Anonymous poster hash: 0d3f0...a89

• Liker 1
Skrevet (endret)

Husker ikke hvem som sa det, men jeg hørte iallefall nylig noen si noe a la "Det jeg er mest takknemlig for dette året er ikke alt det som har skjedd, men alt det som IKKE har skjedd".

Anonymous poster hash: 0d3f0...a89

Forsåvidt en synsvinkel jeg ikke har vært borti, men den var utrolig god. Det blir mye klaging på bagateller, og lite takknemlighet for enkelte. Skulle ønske flere innså det.

Endret av jurgy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...