AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Har begynt å putte alt søppel i små poser, knytter posene godt igjen og tar dem med meg i en større pose når jeg kjører ut. Ute stopper jeg ved postkassene og putter en liten pose i naboens søppeldunk, som alltid står der. På bensinstasjonen putter jeg en liten pose i avfallspannet som står der når jeg fyller drivstoff. På Rema tar jeg en liten pose med meg når jeg går inn, og en liten pose med meg når varene er kommet i bilen og handlevogna skal på plass. På den måten blir jeg kvitt alt husholdningsavfallet uten å vasse i snø, søle og dritt frem til en nedsnødd søppelkasse langt ute i bushen. Brukte bleier går i et stort spann på terrassen. De er godt frosne og arbeid for husets herre å få tømt, når han en skjelden gang gjør noe annet enn å sove hjemme. Har ikke ovn til å brenne i, men finnes der noen andre seriøse alternativer? Må i tillegg bruke hodelykt for å finne frem i mørket. Hater søppel!Anonymous poster hash: 64a3f...d3e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Dette er det jeg kaller en god trolletråd. Du hadde meg, nesten Anonymous poster hash: 33aa6...527 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Dette er det jeg kaller en god trolletråd. Du hadde meg, nesten Anonymous poster hash: 33aa6...527 Skal love deg at dette ikke er trolling! Har vært ute en søppeltur til Rema nå nylig, med søppel og tomflasker. Måtte se meg godt om i mørket, men der var ikke andre ute og søppeldunken var nesten full, men fikk min pose lirket nedi. Var på Esso etterpå. Anonymous poster hash: 64a3f...d3e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Skal love deg at dette ikke er trolling! Har vært ute en søppeltur til Rema nå nylig, med søppel og tomflasker. Måtte se meg godt om i mørket, men der var ikke andre ute og søppeldunken var nesten full, men fikk min pose lirket nedi. Var på Esso etterpå.Anonymous poster hash: 64a3f...d3e Sorry, men måten du skriver på og ordlegger deg peker dette direkte mot trolling Anonymous poster hash: 33aa6...527
Million Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Hvorfor bruker du ikke din egen søppelkasse egentlig? Når du likevel skal ut, kan du vel slippe DITT eget søppel nedi DIN egen søppelkasse på vei til butikken eller hvor du nå skal? En søppelpose hver morgen når du likevel skal ut og dra på jobb f.eks. Skjønte egentlig ikke innlegget ditt. Virker som du har fått en sykelig trang til å legge ditt eget søppel hos andre og prakke det på andre, så det nesten har gått sport i å ikke bruke sin egen søppelkasse, av en eller annen merkelig grunn? Det virker som det er om å gjøre å få søppelet lagt hos andre, og at det i seg selv er greia. Merkelig greie. Nei, jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bruker din egen søppelkasse når du likevel er på vei ut...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå