Linkas Skrevet 30. desember 2014 #1 Del Skrevet 30. desember 2014 Er på utkikk etter en ny vindusheis, manuell, til en volvo 940, og lurte på om dere vet av gode nettbutikker der jeg kan kikke? Å sette inn fikser jeg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 30. desember 2014 #2 Del Skrevet 30. desember 2014 Bor du i nærheten av Sverige er delen garantert billigere der. Det enkleste er å Google litt. Det er flere kjeder med Bilopphuggere som samarbeider. En raskt søk viser feks http://www.skruvat.no/volvo/Karosseri-C199.aspx uten at jeg har noen erfaring med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Del Skrevet 30. desember 2014 http://www.skruvat.no/ Noe for deg? Anonymous poster hash: 341e0...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linkas Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 30. desember 2014 Har søkt der, men får opp kun elektriske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 31. desember 2014 #5 Del Skrevet 31. desember 2014 Har søkt der, men får opp kun elektriske.. Prøvd Mekonomen? Legger du inn reg.nr der får du opp det din bil har. Prøvde med en tilfeldig fra finn.no, men der var det nok elektrisk Du finner vindusheis under "Karosserideler". Men trykk på et lite pluss-tegn for å få frem alle artiklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Del Skrevet 31. desember 2014 Norsk Volvo Forum Anonymous poster hash: 05a18...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomann Skrevet 1. januar 2015 #7 Del Skrevet 1. januar 2015 Søk på nettbutikker som selger deler fra vrakbiler. Som f.eks. bil1din.no Bare på den siden finnes det 79 treff på brukt vindusheis til 940. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2015 #8 Del Skrevet 1. januar 2015 Ta en titt her du, Linkas. Skriver du inn "vindusheis volvo 940" i søkefeltet så får du en god del treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 1. januar 2015 #9 Del Skrevet 1. januar 2015 ebay! Har kjøpt vindusheis der til min bil, og andre bildeler. Dersom du tar kontakt med ett verksted, så kan du få delenummeret av dem. Skriv så dette inn i ebays søkefelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå