Gå til innhold

Drikker du alkohol for smaken eller rusen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjør du?

Anonymous poster hash: 286f2...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rusen.

Anonymous poster hash: f0749...0b1
Skrevet

Kun for smaken, og egentlig bare en for kosen en sen kveld hjemme =)

Skrevet

Kommer helt an på, men må nok svare begge deler.

Når jeg tar kun ett glass til maten er det jo for smaken.

Når jeg deler en flaske vin på terrassen om sommeren med en god venninne gjør jeg det for begge deler.

Når jeg tvinger ned en tequilashot på en fest med folk jeg ikke kjenner gjør jeg det for rusen.

Altså, det kommer an på situasjon og mengde :)

• Liker 8
Skrevet

For rusen med unntak av vinsmakinger, til maten etc.

Skrevet

Rusen ;) Kosedrikker sjelden

Skrevet

Noen ganger begge deler, noen ganger kun for smaken og noen ganger kun for rusen.

Anonymous poster hash: 913af...c67
Skrevet

Smaken kommer på førsteplass, med rusen som en god nr.2

Skrevet

Kun for smaken. Å bli ruset var noe jeg ble ferdig med da jeg var russ. :3

Skrevet

Kommer helt an på, men må nok svare begge deler.

Når jeg tar kun ett glass til maten er det jo for smaken.

Når jeg deler en flaske vin på terrassen om sommeren med en god venninne gjør jeg det for begge deler.

Når jeg tvinger ned en tequilashot på en fest med folk jeg ikke kjenner gjør jeg det for rusen.

Altså, det kommer an på situasjon og mengde :)

This!
Gjest Citronella
Skrevet

Kun for smak. Og så og si alltid i kombinasjon med mat. Unntak er en single malt og champagne.

Skrevet

Smak og rus, egentlig. Men nå drikker jeg sjeldent, og da kjøper jeg ting jeg liker.

Skrevet

Definitivt smaken.

Vinen jeg drikker er alltid nøye valgt ut for å matche helheten i et måltid. Hvis jeg har bommet på vinvalget eller vinen feks har en flaskefeil som påvirker smaken lar jeg den stå urørt.

Mht rus er det noe jeg helst vil unngå, utover det å bli avslappet og lett brisen etter et godt måltid og et par glass vin. Disse to glassene har også en forbausende bra for å minske de kroniske smertene mine for en stakket stund, og det sier jeg ikke neitakk til som en slags synergieffekt. Men jeg drikker aldri av den grunn som sådan, og aldri uten matfølge.

Anonymous poster hash: 1eb77...c50
Skrevet

En god blanding. Liker både smaken og rusen, sistnevnte er aller best når man ikke mister helt kontrollen ;)

Skrevet

Kommer så klart an på situasjon og hva man drikker, men stort sett så drikker jeg vel for rusen. Eneste drikken jeg liker for smakens skyld er vel eplecider og portvin. Har aldri vert noen vindrikker, selv om det finnes greie både hvite- og røde viner.

Jeg er egentlig litt en sånn "fortest og fullest" mulig type. Jeg drikker meg til mot før jeg stikker på byen. Da helst på Patron- eller tyrkershots. Dog kan jeg ikke gå så langt som å si at det smaker godt.

Skrevet

Veldig forskjellig. Hvitvin og champagne drikkes for smaken for det meste (litt rus nå på nyttårsaften), mens sprit på fest er for rusen sin del. Mange drinker er gode da, en ordentlig daiquiri kan jeg godt drikke for smaken!

Gjest Fluttershy
Skrevet

Stort sett alltid smaken, av og til er rusen et pluss, men som oftest så stopper jeg når jeg begynner å kjenne det på kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...