Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man regner poeng? Feks en videreutdanning kreve 60 poeng for å komme inn. Hvordan finner jeg ut mine poeng? Har høyere utdanning som innholder praksis? Noen som har peiling å kan hjelpe meg?

Anonymous poster hash: 9a7ef...f78

Skrevet

En bachelorgrad er 160 poeng. Som regel må du ha jobbet 2 år aktivt for å kunne ta videreutdanning

Anonymous poster hash: 8792b...56b
Skrevet

En bachelorgrad er 160 poeng. Som regel må du ha jobbet 2 år aktivt for å kunne ta videreutdanning

Anonymous poster hash: 8792b...56b

Det vet jeg. Har allerede tatt en videreutdanning og har nå jobbet 3,5 år. Men sto at en måtte ha 60 poeng for å komme inn på den ene videreutdanningen, forstår ikke helt den?

Jeg har forsetten 180 poeng for Sykepleieutdanningen.

Skrevet

Det vet jeg. Har allerede tatt en videreutdanning og har nå jobbet 3,5 år. Men sto at en måtte ha 60 poeng for å komme inn på den ene videreutdanningen, forstår ikke helt den?

Jeg har forsetten 180 poeng for Sykepleieutdanningen.

Hvor sto dette? Begrepet "poeng" brukes på så mange forskjellige måter ved inntak til studier her til lands, derfor jeg spør.

Anonymous poster hash: a7557...f7d

Skrevet

Hvor sto dette? Begrepet "poeng" brukes på så mange forskjellige måter ved inntak til studier her til lands, derfor jeg spør.

Anonymous poster hash: a7557...f7d

Under opptaket. "Ifjor måtte søkerene har 59,9 poeng for å komme inn". Sto ikke ordrett slik men ca :)

Skrevet

Under opptaket. "Ifjor måtte søkerene har 59,9 poeng for å komme inn". Sto ikke ordrett slik men ca :)

Men er det snakk om karakterpoeng (fra videregående), studiepoeng eller andre typer poeng?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...