AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Hei. Lurer på om det er normalt og bare ønske en ting av neste dame jeg blir sammen med. At hun er snill. Vi satt en gjeng og snakket om hvordan neste dama burde være. Et par hadde noen ønsker om og ha ei med god utdannelse, sunn fornuft, tjene godt, være pene og mye mer. Eneste ordet jeg hadde var snill. Er det, det eneste jeg ønsker av ei dame. Etter å ha kommet ut av et 13 år gammelt forhold? Big jizzezz, burde det ikke også være sexy, godt utdanna osv også være på min liste?? Anonymous poster hash: 5f13b...5c4
Gjest Vux Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Tja, jeg ville ha sagt "glad i meg", før jeg kom til å tenke på "snill".
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Enig, det er det viktigste. Skjønner meg ikke på mannfolk (og kvinnfolk) som er så veldig opptatt av hvilken sosial status de kan oppnå via en kjæreste. I sommer traff jeg på en gammel klassekamerat fra ungdomsskolen ute på byen. Han er i dag advokat og alt det der, greit nok, godt jobba og all ære til ham for det. Men det gikk ikke lang tid før han gikk fra "vinner" til "taper" i mine øyne, i lys av at han konstant måtte påpeke at dama hans var lege og at hun spilte cello :D Hver gang jeg prøvde å fiske litt etter hvilken type person hun var, eller snakke løst og fast om livet og forhold, så var liksom bare det mantraet som gikk på repeat. Veldig kjedelig. Og skuffende, for han pleide å være så kul på ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 8a429...c53 2
For the ladies Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Lykkelig ville jeg heller sagt, ei lykkelig dame er ei god dame. Happy wife, happy life =) Jokes aside så kjenner jeg meg litt igjen i TS. Er jo selvfølgelig visse forutsetninger som litt under, men det absolutt viktigste er ei snill dame. De siste venninene jeg har hatt har vært nettopp dette, noe som igjen gjør meg til en bedre person. Og interesser, utseende, utdanning og alt annet er ikke det som definerer personen eller personligheten. Men snill er en definisjon på personen.
Summers Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Lista på hva jeg ønsker er litt lenger enn bare snill.
Gjest Vux Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Tja, nei, det blir vel litt feil å bare ønske at dama man møter er 'lykkelig' tror jeg. Litt for lettvint, men også intetsigende på en måte, en slags generalisering som ikke egentlig har noen mening utover det helt åpenbare. Men selvfølgelig, det å tenke at den andre skal være lykkelig er jo bare flott.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Hva legger du i "snill" da? At hun blant annet kan si noe annet en jeg vil/skal/ønsker, eller sier du må/bør/skal. Ei som ikke setter seg selv før hele verden. Å gir den siste kjøttkaka til guttungen sin istedenfor og spise halve selv. Anonymous poster hash: 5f13b...5c4
Gjest Mythic Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 At hun blant annet kan si noe annet en jeg vil/skal/ønsker, eller sier du må/bør/skal. Ei som ikke setter seg selv før hele verden. Å gir den siste kjøttkaka til guttungen sin istedenfor og spise halve selv.Anonymous poster hash: 5f13b...5c4 Du vil ha ei som er omsorgsfull og omtenksom, altså? Snill er et ullent begrep, og de aller fleste mener at de selv er snille. Selv de som forveksler det med å være selvutslettende, feige og unnvikende. Eller de som kjøper ting til andre, men aldri gir en klem, f.eks. Poenget mitt er at når du sier du ønsker ei snill jente, så er det lurt å være mer spesifikk. Snill...det har liksom mistet litt mening for meg.
smilo Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Jeg skulle ønske jeg traff noen som hadde vært fornøyd med snill.. For jeg mener selv at jeg er snill. Og bild. Men dessverre er jeg ikke på toppen utseendemessig. Jeg anser meg selv for rimelig gjennomsnittlig etter mange års jobbing for å bedre mitt selvbilde, men innser at jeg aldri vil bli pen. Og det er helt greit..for meg. Men tydeligvis ikke for dem jeg liker. Så da får jeg vel klare meg uten mann da. Nå det gjelder mine kriterier så vil jeg ha en mann som er glad i meg. Og som jeg er glad i. Utseende utdanning osv blir som det blir.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Du vil ha ei som er omsorgsfull og omtenksom, altså? Snill er et ullent begrep, og de aller fleste mener at de selv er snille. Selv de som forveksler det med å være selvutslettende, feige og unnvikende. Eller de som kjøper ting til andre, men aldri gir en klem, f.eks. Poenget mitt er at når du sier du ønsker ei snill jente, så er det lurt å være mer spesifikk. Snill...det har liksom mistet litt mening for meg. Ja du setter ord på det jeg tenker, omsorgsfull og omtenksom. :-) Takker Anonymous poster hash: 5f13b...5c4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Jeg skulle ønske jeg traff noen som hadde vært fornøyd med snill.. For jeg mener selv at jeg er snill. Og bild. Men dessverre er jeg ikke på toppen utseendemessig. Jeg anser meg selv for rimelig gjennomsnittlig etter mange års jobbing for å bedre mitt selvbilde, men innser at jeg aldri vil bli pen. Og det er helt greit..for meg. Men tydeligvis ikke for dem jeg liker. Så da får jeg vel klare meg uten mann da. Nå det gjelder mine kriterier så vil jeg ha en mann som er glad i meg. Og som jeg er glad i. Utseende utdanning osv blir som det blir. Av en eller anna grunn slår det meg at det eneste som er feil med deg er selvbilde ditt som du selv sier, har noen venninner som sier det du sier. Har lyst og smekke de i bak hode, for de er utrolig fine damer med gode holdninger. Anonymous poster hash: 5f13b...5c4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Hei. Lurer på om det er normalt og bare ønske en ting av neste dame jeg blir sammen med. At hun er snill. Vi satt en gjeng og snakket om hvordan neste dama burde være. Et par hadde noen ønsker om og ha ei med god utdannelse, sunn fornuft, tjene godt, være pene og mye mer. Eneste ordet jeg hadde var snill. Er det, det eneste jeg ønsker av ei dame. Etter å ha kommet ut av et 13 år gammelt forhold? Big jizzezz, burde det ikke også være sexy, godt utdanna osv også være på min liste??Anonymous poster hash: 5f13b...5c4 Vet du hva...akkurat disse tankene hadde jeg også. Jeg vil bare ha en snill fyr, jeg. Positiv, konstruktiv...behagelig... Jeg bryr meg om flere ting, det sier seg selv at alle som er snille ikke passer meg pga den grunnleggende kjemibiten i tillegg. Jeg legger jo mer fornuft i forelskelsesbiten enn tidigere.. men ellers er snill absolutt en undervurdert egenskap Anonymous poster hash: 49d4c...a1b
Betty Blue Skrevet 31. desember 2014 #14 Skrevet 31. desember 2014 Hei. Lurer på om det er normalt og bare ønske en ting av neste dame jeg blir sammen med. At hun er snill. Vi satt en gjeng og snakket om hvordan neste dama burde være. Et par hadde noen ønsker om og ha ei med god utdannelse, sunn fornuft, tjene godt, være pene og mye mer. Eneste ordet jeg hadde var snill. Er det, det eneste jeg ønsker av ei dame. Etter å ha kommet ut av et 13 år gammelt forhold? Big jizzezz, burde det ikke også være sexy, godt utdanna osv også være på min liste??Anonymous poster hash: 5f13b...5c4 Hvis man har vært i et dårlig forhold, er det fort gjort at erfaringene man har gjort seg der preger ens preferanser for neste kjæreste. Jeg antar at din eks ikke var særlig snill? Akkurat nå kjennes det kanskje ut som om snillhet er det eneste som virkelig betyr noe, men hadde du funnet en kjæreste som var dette, så hadde det neppe tatt lang tid før du hadde lengtet etter andre kvaliteter som du ikke trodde du kom til å savne eller ønske deg i en partner.
Gjest Mythic Skrevet 31. desember 2014 #15 Skrevet 31. desember 2014 Hvis man har vært i et dårlig forhold, er det fort gjort at erfaringene man har gjort seg der preger ens preferanser for neste kjæreste. Jeg antar at din eks ikke var særlig snill? Akkurat nå kjennes det kanskje ut som om snillhet er det eneste som virkelig betyr noe, men hadde du funnet en kjæreste som var dette, så hadde det neppe tatt lang tid før du hadde lengtet etter andre kvaliteter som du ikke trodde du kom til å savne eller ønske deg i en partner. Nettopp. Been there, done that. Etter å ha vært i forhold med en som var - vel - ikke snill i det hele tatt, så lette jeg etter en som var rake motsetningen. Han mente selv han var så snill, når han i virkeligheten bare var unnfallen og feig. Ikke en eneste egen mening, klarte aldri å snakke om noe, tok overhodet ikke noe ansvar for forholdet, men han var jo så snill som lot meg styre og fikse alt. Nei, det er ikke å være snill. Det var rett og slett slemt gjort, for når det begynte å røyne på, ble jeg den stygge ulven, som stilte litt krav, ønsket at han skulle bidra litt i forholdet, snakke med meg! I egne øyne var han jo så snill, jeg oppfattet det overhodet ikke sånn. Derfor har snill blitt et ullent og nærmest negativt begrep for meg. Hva betyr det liksom å være snill? Jeg tipper at TS også har brent seg på et menneske som ikke var spesielt omsorgsfull eller omtenksom, men at han faktisk ønsker seg noe mer enn ei jente som bare er snill.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #16 Skrevet 31. desember 2014 Samme her, ønsker en snill, ærlig mann som er glad i meg for den jeg er. Jeg er selv veldig snill, ærlig og omsorgsfull. Vet at den mannen jeg blir sammen med, kommer til å bli behandlet bra, og vil være heldig. Men personligheten min er nok mye bedre enn utseende. Det er nok ganske midt på treet, og da er det ikke så lett å finne en mann. Anonymous poster hash: e871d...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå