Cessa74 Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Er så lei av at kubbelys uansett str og merke alltid begunner å renne utover.. Ender alltid med å stå å skrape masse stearin i lyslykter og tallerkener.. Noen som vet om kubbelys som holder på formen sin? (Ikke elektriske..)
Aliqua Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg kjøpte noen hvite med snøkrystaller på på Nille som ikke rant utover. Når jeg tenker meg om så har ikke de røde lysene fra Nille rent utover de heller.
kattaa Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Har veldig god erfaring med GloLite, men de er litt dyre. Har også god erfaring med Åhlens.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Tror kunsstykket er som en annen skrev i forumet, brenn lysene en time eller to og slukk dem. La stearinen størkne før du neste dag tenner de på nytt. Da får det laget seg en skikkelig grop inni stearinen. Er tilhenger av batterilys! Søl og griserifrie.Anonymous poster hash: 803ca...8f0 1
Mrs.Fox Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Hvis du kjøper lys laget av 100 % stearin renner ikke lysene. De får du kjøpt på kiwi, dyre er de ikke heller
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Europris har lys som ikke renner. Begynn å kjøp der, tro meg du kommer ikke til å angre. De jeg pleier å kjøpe koster ca 59,- tror jeg.Anonymous poster hash: b1f5b...eb9
skruf Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Jeg er veldig glad i kubbelys fra Lene Bjerre, de renner ikke i det hele tatt. Litt dyre, men det varer lenge!
Gjest Sille4 Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Har aldri opplevd at Ikea sine kubbelys renner over. Og jeg tenner mange og ofte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå