Gå til innhold

Deltidsjobb til student i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er student og på jakt etter en deltidsjobb. Jeg trives overhodet ikke i nåværende jobb( det er jeg som har opprettet tråden om seksuell trakassering på jobben). De fleste i den tråden har rådet meg til å finne en annen jobb, eller takle at ett par mannlige brukere på aldershjemmet tafser meg på brystet, klyper meg på brystvorta etc. Jeg takler slag, spark og verbal utskjelling ganske greit, men jeg klarer ikke å finne meg i seksuell trakassering. Jeg har snakket med ansvarshavende sykepleier å fikk beskjed om å finne meg i det eller bytte jobb. Så nå er jeg på utkikk etter en annen deltidsjobb i Trondheims området. Jeg har kun mulighet til å ta på meg kvelds eller helgejobber, jeg har full timeplan på dagtid, ettersom jeg er student.

Jeg har søkt på utallige butikker og restauranter uten å få napp. Aldershjem er utelukket grunnet det faktum at jeg er ikke takler seksuell trakassering, ifølge kollegaer og brukere her på KG er det dessverre en del av hverdagen. Har dere forslag til jobber jeg kan søke på? Jeg er åpen for alle jobber, bare jeg slipper seksuell trakassering, og at det lar seg kombinere med studiene.

Anonymous poster hash: 82726...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...