Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har knall rødt hår etter hjemmefarging. Ser nå at dette ikke kler meg lenger og vil gjerne ha en kald brunfarge. Har vært hos to frisører som ikke har klart å få det vekk :( noen med erfaringer? Hva gjorde dere?

Anonymous poster hash: 417d0...ea7

Skrevet

Man bleker det og farger det brunt igjen, men ikke ta det som et råd fra meg, for håret kan bli ødelagt, jeg bare sier hvordan man gjør det :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er utrolig vanskelig å bli kvitt de røde pigmentene i håret, og vil slite

unødvendig mye på håret. Men anbefaler deg å gå til en frisør og si at

du ønsker å farge håret i en farge med mye aske-toner i seg. Selv farget

jeg håret mellombrunt med mye ask i seg en gang, og det er eneste gang

jeg har klart å bli kvitt de røde pigmentene som alltid kommer gjennom

uansett hvilken farge jeg bleker/farger håret i.

Anonymous poster hash: e159a...f59
Skrevet

Denne problemstilling har nabojenta prøvd å løse på ulike måter, uten hell. Tilslutt ble håret hennes så ødelagt at hun i desperasjon tok farens hårklipper og snauet seg.

Den eneste metoden som fungerer er å la håret vokse ut, lære av sine feilgrep og advare andre mot rødfarging av håret.

Sorry, men livets harde realiteter.

Anonymous poster hash: c3626...a59

Skrevet

Jeg har farget håret mitt rødt i mange år, men hadde en svak periode for noen år siden hvor jeg gikk blond. Etter to avfarginger og en bleking hos frisør var det ikke lenger rødskjær i håret mitt.

Anonymous poster hash: e2fbd...412
Skrevet

Jeg har farget håret mitt rødt i mange år, men hadde en svak periode for noen år siden hvor jeg gikk blond. Etter to avfarginger og en bleking hos frisør var det ikke lenger rødskjær i håret mitt.

Glemte å nevne at håret mitt ble litt slitt av det, men etter et par uker og hårkurer så det fint og tykt ut igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke blek det bare for å farge det brunt igjen. Det er unødvendig mye slit på håret. Si til frisøren at du vil ha en kald brunfarge. Det blir kanskje ikke så kaldt første gangen, men jeg ville heller ha levd med en varm brunfarge en liten stund enn å ødelege håret med bleking.

Hilsen frisør.

Anonymous poster hash: e6056...64c
AnonymBruker
Skrevet

Ikke blek det bare for å farge det brunt igjen. Det er unødvendig mye slit på håret. Si til frisøren at du vil ha en kald brunfarge. Det blir kanskje ikke så kaldt første gangen, men jeg ville heller ha levd med en varm brunfarge en liten stund enn å ødelege håret med bleking.

Hilsen frisør.

Anonymous poster hash: e6056...64c

Vil man kunne bli helt kvitt det røde etterhvert? hvor mange farginger vil du tro at det tar?

Anonymous poster hash: ded37...90b

Gjest brutal_mann
Skrevet

Raker av seg alt. Problem solved!

Skrevet

Farg i kald en farge og bruk lillasjampo. (Jada, kan fint brukes i mørkt hår også)

Bleking kan gjøre det verre.

Fudge er en god sjampo. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...