heihei123 Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Noen som har noen erfaringer rundt dette spisebordet fra IKEA? Jeg lurer på om overflaten blir fort slitt/stygt siden bordet er hvitt. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70221423/
Sola de Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har slagbordet i samme modell i sort og jeg har fått noen riper i mitt. Men om man bruker glassbrikker og slikt, så holder bordet seg pent.
*Ariel* Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Vi har den runde varianten. Skal skiftes ut så fort jeg finner en erstatning. Små hakk overalt! Det er blitt veldig stygt, og det skjedde fort.n
heihei123 Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2014 Vi har den runde varianten. Skal skiftes ut så fort jeg finner en erstatning. Små hakk overalt! Det er blitt veldig stygt, og det skjedde fort.n Så kjipt :/ Det ser så fint ut!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Vi har også dette bordet i hvitt, men i slagbord-modellen. Det har fått masse riper og hakk, og nå som det er 1,5 år gammelt ser det mer ut som om det er omtrent 10 år gammelt...Anonymous poster hash: ea020...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå