Superfood Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Er alltid alene på nyttårsaften, men er det ingen ''offentlige'' ting som skjer? Åpne fester hvor alle kan delta, eller felles rakettoppskyting eller noe slikt? Sitte og se på TV alene fra 23:59 til 00:00 er ikke den beste overgangen.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 De større byene pleier vel å ha oppskyting av fyrverkeri? Hvor bor du? Anonymous poster hash: f62bb...807
Superfood Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2014 Oslo. Tenkte vel mer i de baner av åpne fester? Må man invitere seg selv til slikt, eller er nyttårsaften overraskende nok enda mer lukket enn julaften og det er familie med familie blablabla?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Finnes vel noen arrangementer/åpne fester på Facebook? Typ venneklubben, singelklubben. Godt nyttår og håper du finner deg noen å tilbringe dagen med i morgen :-)Anonymous poster hash: 07f2e...d52
Gjest Livmora Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Her jeg bor så er nyttårsfestene fra utsiden kun for inviterte, men i bunn og grunn så er det ingen som bryr seg om det dukker opp folk man ikke kjenner. Ta en prat mer noen du kjenner eller vet hvem er, og bare heng deg på!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Kjenner ei venninne som dro til Oslo en nyttårsaften alene. Hun ble kjent med mange folk på Aker-brygge og ble med dem på fest, ikke noe problem å bli kjent med folk der, sa hun Anonymous poster hash: f62bb...807
Superfood Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2014 Bør jeg skrive en melding på FB om at jeg er alene og vil ha noen å være sammen med i morgen? Det å dra ned på Aker Brygge å lete aktivt etter folk er ikke helt min greie, er ikke en som ''jakter''. Er det flere FB-grupper som arrangerer slike tilstelninger enn Venneklubben osv.?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Dump Anonymous poster hash: d8711...f5c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Bør jeg skrive en melding på FB om at jeg er alene og vil ha noen å være sammen med i morgen? Det å dra ned på Aker Brygge å lete aktivt etter folk er ikke helt min greie, er ikke en som ''jakter''. Er det flere FB-grupper som arrangerer slike tilstelninger enn Venneklubben osv.? Hun lette ikke aktivt etter folk, men kom i prat. Anonymous poster hash: f62bb...807
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Kjenner ei venninne som dro til Oslo en nyttårsaften alene. Hun ble kjent med mange folk på Aker-brygge og ble med dem på fest, ikke noe problem å bli kjent med folk der, sa hun Anonymous poster hash: f62bb...807 Jenter blir alltid pratet til i sånne sammenhenger. Menn er mer i veien. Anonymous poster hash: 384d7...d24
Superfood Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2014 Det er det jeg også tenker, mye enklere å bli kontaktet som kvinne enn som mann.
Superfood Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #13 Skrevet 31. desember 2014 Da får jeg feire med meg selv da. Hvis Oslo seriøst ikke har noen ''fri adgang''-arrangementer slikt som helst burde vært forventet de hadde. Det er vel ikke seriøst bare fyrverkerioppskyting de har?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #14 Skrevet 31. desember 2014 Av offentlige arrangement, er det kunn oppskyting av felles fyrverkeri på rådhusplassen og Furuset. men drar du på disse stedene er det jo masse folk! Ellers er utestedene oppe, og ganske mange går på byen denne kvelden, så det helt sikkert mulig å treffe noen å prate med. Ellers får du nesten høre med noen du kjenner om du kan henge deg på, de fleste godtar at det følger med en ekstra venn på slike dagen. Lykke til og godt nyttår:) Anonymous poster hash: ea53e...120
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Alle som klager på at de er ensomme på nyttårsaften burde klare å lage til et selskap selv, invitere noen, evt forhøre seg med venner et par uker før om hva de skal. Skal de noe er det 95% sjangs at du blir invitert med så sant du ikke er en idiot da. Ta litt initiativ selv også og ikke bare forvent at folk inviterer deg hele tiden. Folk går lei av å være barnevakt for dere hvert år..... Anonymous poster hash: c1f20...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå