AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Jeg skal lage thai suppe i kveld, men er ikke akkurat noen kokk... I oppskriften jeg har funnet står det bl.a. at jeg skal ha : "8 dl kyllingbuljong vann pluss to terninger" Mener hun her vanlig vann som skal kokes opp sammen med buljongen? "..Hell buljong, sitrongress, ingefær (som du skreller og kutter i smått først) og limeblader i en kjele. Gi et oppkok på middels varme..." Skal det alltid være vann når man bruker buljong? Hele oppskriften er her dersom dere trenger sammenheng: http://sirifossing.blogg.no/1413394565_tom_kha_gai.html Anonymous poster hash: ea0b3...a38
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Følg oppskriften du. Den er jo veldig enkel, så dette går bra. Les den en gang til Anonymous poster hash: 0a985...dae
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 8 dl kyllingbuljong = vann pluss to terninger. Dvs 8 dl vann og to kyllingbuljongterninger.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Følg oppskriften du. Den er jo veldig enkel, så dette går bra. Les den en gang til Anonymous poster hash: 0a985...dae hæ? Betyr kyllingbuljong vann+buljong?? Eller er det både kyllingbuljong vann og to terninger buljong? Anonymous poster hash: af067...e49
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 8 dl kyllingbuljong = vann pluss to terninger. Dvs 8 dl vann og to kyllingbuljongterninger. Takk <3 Anonymous poster hash: af067...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå