Gå til innhold

Har lilleBRURA for mange avstemninger på KG?

Synes dere lilleBRURA lager for mange avstemninger på disse sidene?  

1. 1. Synes dere lilleBRURA lager for mange avstemninger på disse sidene?

• Nei
      8
    • Ja
      4
    • Samme for meg!!!!!
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare gjøre dette etter en kommentar jeg fikk under en av de andre avstemningene jeg har laget.

Vet at jeg har laget mange, men det er vel valgfritt å svare......... er det ikke???? :-?

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Må le her :) Jeg så kommentaren du fikk og jeg skrev en liten kommentar på det i det innlegget.

Hvis folk ikke gidder avstemningene så er det vel bare å la være å gå inn på der, det er jo godt synlig at det er avstemning. Så - har noen problemer med det så er vel det dems eget problem.

Skrevet

Det er artig med avstemminger!

Bare fortsett, du :D

Skrevet

Jeg liker avstemningene jeg også. Har tenkt på å lage noen selv, men har ikke tatt meg tid til det. Så bare fortsett du. Hvis du har lyst så kan du jo lage en om hvor mye ringene koster.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, kanskje du burde ta hintet? Det er avsteminger i mente, og håpløse tema med håpløse svaralternativer. Vi har skjønt nå at du har forstått hvordan du lager avstemingene!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, kanskje du burde ta hintet? Det er avsteminger i mente, og håpløse tema med håpløse svaralternativer. Vi har skjønt nå at du har forstått hvordan du lager avstemingene!

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes avstemningene er kjempemorsomme jeg og jeg elsker dem. Fortsett i vei LilleBRURA! Jeg koser meg med avstemningene dine. Og liker man dem ikke kan man hoppe over dem, for de er jo lette å se på også!

Men egentlig burde det nesten vært en egen avdeling inne på bryllup med all avstemningene samlet så ett sted. Eller hva?

Gjest *Perser*
Skrevet

jeg synes det er kjempe morsomt jeg:) så bare forsett med det du 8)

Gjest Bare innom
Skrevet

Til Gjest!

Hvis disse avstemningene går innpå deg personlig er det mest sannsynlig at det er du som har et problem!!!

La vær å gå inn på avstemningene, da vel. Og la oss andre få gjøre det vi vil.

(Jeg velger å tro at "gjest" er her inne kun for å provosere. Går ikke ann å ta sånt seriøst... :hoho::hoho::hoho::hoho: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...