Gå til innhold

et nytt liv men hvor ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere =)

Jeg bodde på Karmøy i 8,5 år, eg hadde et langt forhold der som varte i 6 år.. eg ble igjen på karmøy etter bruddet.. men tankene kom og gikk når gjelder flytting.flytte nye plass....eg ville så få meg nye venner, utforske nye plasser. Dagene gikk med tvil om framtiden.

Plutselig traff eg en sjarmerende fyr, vi traff faktisk i sommer byen Tønsberg, når jeg var på besøk hos min familie. Dagene mine ble lysere med han, endelig begynte eg smile med øyene.. kunne ikke skjule hvor glad eg var, ja eg var glad i han...*sukk* Eg flyttet til tønsberg for å starte på nytt igjen.. ny fresh start på livet.. Etter at eg flyttet hit, gikk det ikke 3 dager en gang før han dumpet meg. For han hadde ikke noe følelser for meg gitt :/

Eg kjenner smerten forsatt, hjertet mitt ble et gravplass for alle sommerfuglene .. han hadde sagt at han skulle besøk meg, at eg kunne bare komme til når eg ville, at eg skulle ikke føle meg alene. alt dette ga meg styrke for å flytte hit, han fikk meg til å tro at eg kunne flytte et sted hvor eg absolutt ikke kjente noen som helst.. utenom min mor.

Hvergang når eg går ut her nå, blir eg bare mer og mer såret, eneste minnene eg har fra denne byen, er det minnene med han.. føler ikke at eg tilhører her nå lenger...

Vurderer å flytte til Bergen, selv om han bor der han også.. eg kjenner noen folk der. Har et startpunkt der føler eg...

Hva ville dere gjørt ?

jobben min er ikke en utfordring, eg kan bo hvor eg vil, har ingen barn, er 25 år gammel jente.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Har du kjentfolk i andre byer enn Bergen? Kjentfolk som du har lett for å ta opp igjen tråden med om du hadde flyttet nærmere dem? Jeg hadde nok ikke satset på å flytte til Bergen når han også er en del der dersom du har andre alternativer. Med mindre dere ikke har felles venner i Bergen, og vanker på de samme plassene der da.

Men jeg forstod ikke helt om han bor i Bergen, eller i Tønsberg egentlig. :klo:

Skrevet

eg kjenner dessverre ikke folk i andre byer. har bodd i vestlandet nesten hele livet. Vi har ikke noen felles venner i Bergen. Eg ble selvfølgelig kjent med hans venner, men dem er jo ikke mine venner. Det er ikke fare for å møtte han på en fest for eks.

han bor i bergen ja ... Eg var på besøk hos familien ,min og han var på besøk hos en kompis i tønsberg, når vi møttes den gangen.

Skrevet

Du må ikke velge bosted på grunnlag av ham.Vil du flytte til Bergen så gjør det,uavhengig av om han er der han også.Bergen er jo stor nok til at du ikke trenger å frykte du skal treffe på ham hver gang du går utenfor husdøren.Skjønner at dette er veldig sårt her og nå,men når du kommer deg videre blir det enklere.

Skrevet

Oslo eller utlandet!

Anonymous poster hash: c748f...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...