AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Del Skrevet 30. desember 2014 Hei! Jeg skal ha på en mørk blå kjole med paljetter i morgen kveld. Sort strømpebukse. Jeg har mørkebrunt, nesten sort hår, brune øyne og ganske gylden hud. Er 22 år gammel. Føler det hele ble ganske "mørkt", med mørke klær, mørkt hår osv.. Så vil gjerne ha en litt "fresh" sminke som ikke er så mørk.. Men hvilke farger på feks. øyenskygge passer til mørk blå kjole? Tenkte først litt smokey eyes, men føler det blir litt for mørkt for meg, som vanligvis bruker lyse farger på klærne! Noen tips?? Anonymous poster hash: 15488...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Del Skrevet 30. desember 2014 Kutt ut den sorte strømpebuksa. Anonymous poster hash: ac16c...9ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2014 #3 Del Skrevet 30. desember 2014 Hva med noe lett rosa nude makeup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Del Skrevet 30. desember 2014 Hva med en sprek farge som gul eller oransje? Det er nå fint til blått. Men tror jeg ville testet det først. Hjemme. Alene. På badet Anonymous poster hash: 8753d...6ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inum94 Skrevet 30. desember 2014 #5 Del Skrevet 30. desember 2014 første juledag, hadde jeg på meg en dyp blå topp med paljetter! da kjørte jeg på med full smokey eye, med ett "hint" av den blåe fargen. altså ikke blå smokey eye, men litt blått hvis du skjønner. haha ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Del Skrevet 30. desember 2014 tror det kunne vært fint med noe sølv/hvit på selve øyelokket og kanskje sort/mørkegrå i den ytterste V-en, som en slags smokey-eye Kan nok også være fint med noe nøytralt som brunt/mørkebrunt med litt gull! Anonymous poster hash: 67df1...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa-Marie Skrevet 30. desember 2014 #7 Del Skrevet 30. desember 2014 gull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill Skrevet 30. desember 2014 #8 Del Skrevet 30. desember 2014 Røde lepper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Del Skrevet 30. desember 2014 Hvis du legger ut et bilde av kjolen, er det litt lettere å komme på noe som passer. Anonymous poster hash: bf611...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 30. desember 2014 #10 Del Skrevet 30. desember 2014 Hvilke sminke kommer også litt ann på hvordan du ser ut også. Noen kler mer markert sminke enn andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 30. desember 2014 #11 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg syns det høres utrolig flott ut med øyesminke i sølvskimmer til blå kjole og mørkt hår, lysner opp litt, men allikevel litt glam. Og på Nyttår kan man jo tillate seg litt extra glam. Så noen perfekte bilder men fikk ikke til å legge de inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 31. desember 2014 #12 Del Skrevet 31. desember 2014 Er du gyllen i huden så ikke ta sølv men gull!! Man blir fort seendes veldig gusten ut i huden med sølv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå