Gå til innhold

Hvordan sminke meg til en mørk blå kjole?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha på en mørk blå kjole med paljetter i morgen kveld. Sort strømpebukse.

Jeg har mørkebrunt, nesten sort hår, brune øyne og ganske gylden hud. Er 22 år gammel. :)

Føler det hele ble ganske "mørkt", med mørke klær, mørkt hår osv.. Så vil gjerne ha en litt "fresh" sminke som ikke er så mørk.. Men hvilke farger på feks. øyenskygge passer til mørk blå kjole? :) Tenkte først litt smokey eyes, men føler det blir litt for mørkt for meg, som vanligvis bruker lyse farger på klærne! :)

Noen tips??

Anonymous poster hash: 15488...ed0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en sprek farge som gul eller oransje?:) Det er nå fint til blått. Men tror jeg ville testet det først. Hjemme. Alene. På badet :fnise:

Anonymous poster hash: 8753d...6ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

første juledag, hadde jeg på meg en dyp blå topp med paljetter! da kjørte jeg på med full smokey eye, med ett "hint" av den blåe fargen. altså ikke blå smokey eye, men litt blått hvis du skjønner. haha ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det kunne vært fint med noe sølv/hvit på selve øyelokket og kanskje sort/mørkegrå i den ytterste V-en, som en slags smokey-eye :) Kan nok også være fint med noe nøytralt som brunt/mørkebrunt med litt gull!

Anonymous poster hash: 67df1...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du legger ut et bilde av kjolen, er det litt lettere å komme på noe som passer.

Anonymous poster hash: bf611...7df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke sminke kommer også litt ann på hvordan du ser ut også. Noen kler mer markert sminke enn andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres utrolig flott ut med øyesminke i sølvskimmer til blå kjole

og mørkt hår, lysner opp litt, men allikevel litt glam. Og på Nyttår kan man jo

tillate seg litt extra glam. Så noen perfekte bilder men fikk ikke til å legge de inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gyllen i huden så ikke ta sølv men gull!! Man blir fort seendes veldig gusten ut i huden med sølv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...