Gå til innhold

Yttertøy til vinterbrud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen forslag til yttertøy som er fint til brudekjole?

Jeg har kikket på nettet og i blader men finner bare de typiske capene/jakkene i pels eller med pelskant. Finnes det andre alternativer som er fine? :)

Anonymous poster hash: 1f98f...ed2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er jo veldig fine :)

Men ser etter noe mer jakke-lignende og gjerne uten pels.

Men om jeg ikke finner noe, så kommer jeg nok til å ende opp med noe slikt :)

Skrevet

Hvit blazer? En sånn som er laget for formålet! Sett flere bruder med det, og synes det kan være veldig pent!

AnonymBruker
Skrevet

Er dette yttertøy?

Ser også for meg at det kan bli kaldt ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvit blazer? En sånn som er laget for formålet! Sett flere bruder med det, og synes det kan være veldig pent!

Har du en link/bilde? :)

Skrevet

Har noen forslag til yttertøy som er fint til brudekjole?

Jeg har kikket på nettet og i blader men finner bare de typiske capene/jakkene i pels eller med pelskant. Finnes det andre alternativer som er fine? :)

Baaahh. Leste ikke hele teksten :-/ tenker jeg er så nervøs at jeg blir varm.

Skrevet

Har du en link/bilde? :)

Nei dessverre! Men vet jeg har sett mens jeg har siklet på nydelige kjoler fra forskjellige vinterkolleksjoner!

Skrevet

Prøv å google bildet av "brudekåpe", "vinterbrud" osv. Det finnes litt å velge i, men det er mye fuskpels. Evt se setter vanlige kåper i hvitt. Det kan kanskje bli billigere?

Jeg gifter meg i februar og har ei lang svart kåpe fra før som jeg bruker til og fra. Det er ikke så mange som skal se den likevel. ;) Vurderer et sånt fukspels-sjal, men har blondeermer på kjolen, så jeg er litt "påkledd" likevel. Evt en søt cardigan sånn som i den nederste linken. <3 Men nå har vi et litt uformelt bryllup da.

Eks:

http://www.abelone.no/tilbehor/tilbehor-brud/tilbehor-underskjort-caper/brude-kape-med-avtagbar-sloyfe-detail

http://brudeblogg.no/tag/vinterbryllup/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for en pen hvit eller veldig lys (ikke kritthvit) vinterkåpe som man kan bruke resten av vinteren.

Anonymous poster hash: a2144...19d
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode forslag alle sammen.

Vet ikke hvorfor jeg ikke har kommet på det før, for jeg har jo strikket et dusin av de, men vurderer skappeljakke m lommer i hvit. Vi skal ha enkelt bryllup i litt landlig/bonderomantisk stil, så tror det kan bli fint om jakken er litt røff :) Også er det jo ikke så nøye, skal jo ikke stå ute hele dagen liksom + jakken kan brukes etter bryllupet også :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...