AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Som overskriften sier, hvor vanlig er dette? Selv er jeg ganske strong begynte for noen få måneder siden og trene styrke og fikk en slags kostholdsplan (ikke for slanking, men for p få i meg "riktig" mat og mengde osv da jeg ofte sluntrer unna og ender opp med usunne valg). Jeg har da siden den gang gått ned flere kilo totalt, men også gått opp i muskelvekt. (Veide meg på en sånn maskin de har på treningssenteret). Når jeg da sa dette til noen, så mente de at dette omtrent er umulig, og trodde meg nesten ikke. Jeg er dame, som er lav og ganske overvektig.Anonymous poster hash: 43a2e...7cb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jo det er fult mulig. Så lenge du ligger i et kaloriunderskudd så vil du gå ned i vekt. Er du i tillegg ganske utrent, så vil du gå opp i muskelvekst når du trener styrke. (I et kaloriunderskudd) Anonymous poster hash: 2c577...d9a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Dersom du er overvektig er det fullt mulig jo. Det ser du jo også feks på slankekrigen/The biggest loser. For normalvektige vil det derimot være vesentlig vanskeligere. Anonymous poster hash: 8c837...34b
Gjest Meeh Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 For normalvektige vil det derimot være vesentlig vanskeligere. Anonymous poster hash: 8c837...34b Nei, det er ikke vanskeligere. Og ja, det er fullt mulig TS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå