Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er i Frankrike, og jeg orker ikke feste og styre i kulda, så da blir det en rolig, koselig kveld hjemme med katten som jeg ser frem til :)

Fordelen med nyttårsaften er at man kan unne seg god mat, og fordelen med å være alene er at man kan lage akkuratt det man vil!

Jeg står mellom lasagne (men det tenker jeg å lage når kjæresten kommer hjem), taco, pizza, pølser i brød, indisk eller en pastarett hvor jeg slenger oppi alt som er godt; sopp, løk, creme fraiche, pølser, bacon ++

Hva skal dere spise? Tenker vi kunne gi hverandre gode tips til tradisjonelle eller egekomponerte retter (som man ikke nødvendigvis lager til andre enn seg selv :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer amerikansk mac'n cheese, den blåe pakken som selges i norge. Med litt bacon oppi.

Og litt senere har jeg tenkt å kose meg med snacks og dipp.

Anonymous poster hash: a5a2f...173
Skrevet

Chiliglassert kyllingfilet med potetmos, aspargesbønner og paprikasaus står på menyen her. Og sjokolademousse til dessert. Gubben er på jobb, så det blir bare meg og bikkja.

Skrevet

Jeg er så lei julemat nå, så for første gang på det jeg kan huske så har jeg lyst på en ferdigpizza fra frossendisken i butikken :ler:.

Anonymous poster hash: 44111...f99

Skrevet

Det blir uansett is :nigo:

Anonymous poster hash: 5e7e6...012
Skrevet

Grøt, for det er det eneste jeg ikke har spist av julemat enda.

Anonymous poster hash: 45756...fb5
Skrevet

Tenker å prøve meg på en bulgarsk rett, en type butterdeig kjevlet ut med en blanding av knust fetaost og egg oppå (finnes også som vanlig brøddeig, og i hundre varianter). I tillegg blir det akevitt, champagne, surkål, mandelpoteter og vegetarsnitzel fra Fry's.

Anonymous poster hash: 5f3ad...5fb
Skrevet

Blir et-eller-annet vegetar her og

Anonymous poster hash: 5e7e6...012
Skrevet

Kylling tikka masala :) er så lei av julemat nå...

Skrevet

Koste meg med andebryst,røstipoteter og grønnsaker, til dessert ble det sjokolademousse

Skrevet

Ble taco og julebrus med familien her :D

Også har jeg noen kjempegode youghurt nøtter her og ;)

Synes det går mye kjedelig på tv da, så akkurat det kunne vært bedre!

Anonymous poster hash: 9cdce...1aa
Skrevet

Har fått i meg noen ritz kjeks...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...